Nofollow — atrybut linków informujący roboty wyszukiwarki o tym, by nie podążały na stronę, do której prowadzą odnośniki. Takie rozwiązanie sprawia, że witryna linkująca nie przekazuje swojej mocy, więc hiperłącza nie mają wpływu na pozycjonowanie danej domeny. Stosuje się je głównie w celu budowy zróżnicowanego profilu linków. Atrybut nofollow cechuje na przykład sekcje komentarzy czy fora internetowe, czyli miejsca, gdzie łatwo manipulować odnośnikami. Dzięki temu moc wartościowej domeny nie jest przekazywana na przykład stronom spamerskim.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.