Home Definicje Nofollow

Nofollow

Nofollow — atrybut linków informujący roboty wyszukiwarki o tym, by nie podążały na stronę, do której prowadzą odnośniki. Takie rozwiązanie sprawia, że witryna linkująca nie przekazuje swojej mocy, więc hiperłącza nie mają wpływu na pozycjonowanie danej domeny. Stosuje się je głównie w celu budowy zróżnicowanego profilu linków. Atrybut nofollow cechuje na przykład sekcje komentarzy czy fora internetowe, czyli miejsca, gdzie łatwo manipulować odnośnikami. Dzięki temu moc wartościowej domeny nie jest przekazywana na przykład stronom spamerskim.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.