Outbound marketing — jedna z tradycyjnych form marketingu, w której inicjatywa kontaktu z potencjalnymi klientami wychodzi ze strony reklamodawcy. Działania promocyjne nakierowane są w tym przypadku na dotarcie do konsumenta. Ich przeciwieństwo stanowi inbound marketing, który polega raczej na przyciąganiu odbiorców oraz ułatwianiu im nawiązania relacji z marką. Komunikaty zaliczające się do outbound marketingu obejmują między innymi spoty telewizyjne, reklamy radiowe czy billboardy.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.