Home Definicje Outbound marketing

Outbound marketing

Outbound marketing — jedna z tradycyjnych form marketingu, w której inicjatywa kontaktu z potencjalnymi klientami wychodzi ze strony reklamodawcy. Działania promocyjne nakierowane są w tym przypadku na dotarcie do konsumenta. Ich przeciwieństwo stanowi inbound marketing, który polega raczej na przyciąganiu odbiorców oraz ułatwianiu im nawiązania relacji z marką. Komunikaty zaliczające się do outbound marketingu obejmują między innymi spoty telewizyjne, reklamy radiowe czy billboardy.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.