Home Definicje Planer zasięgu

Planer zasięgu

Planer zasięgu — narzędzie Google Ads, które wykorzystuje się do precyzyjnego planowania kampanii wideo. Opiera się ono na zasięgu, liczbie wyświetleń oraz konwersji w serwisie YouTube i aplikacjach partnerów wideo. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mogą tworzyć dokładne media plany, uwzględniające dotarcie do unikalnych użytkowników. Planer czerpie dane z metodologii Google Unique Reach. Są one weryfikowane przez zewnętrzne firmy i spójne z faktycznymi zasięgami i zarejestrowanymi stawkami.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.