Home Definicje Prospecting

Prospecting

Prospecting – jest to proces pozyskiwania klientów, których następnie przeprowadza się przez etapy lejka sprzedażowego. Obejmuje on różne czynności i metody, które umożliwiają selekcję osób czy firm potencjalnie zainteresowanych ofertą konkretnej marki, a następnie nawiązanie z nimi relacji. W efekcie działań z zakresu prospectingu powstają obszerne bazy, zawierające dane kontaktowe potencjalnych klientów. Prospecting zawsze zaczyna się od stworzenia tzw. buyer persony, czyli opracowania profilu idealnego klienta danej marki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.