Real-time bidding — rodzaj aukcji internetowej, w której reklamodawca nabywa od wydawcy powierzchnię reklamową. Zakup odbywa się w czasie rzeczywistym i realizowany jest przez odpowiednie algorytmy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu CPM, kupujący nie nabywa pakietów obejmujących tysiąc wyświetleń reklamy w danej kwocie, a pojedyncze emisje adresowane do konkretnych użytkowników. W modelu RTB mniejsze znaczenie ma witryna, w której pojawi się reklama, a większe — profil jej odbiorcy.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.