Real-time bidding — rodzaj aukcji internetowej, w której reklamodawca nabywa od wydawcy powierzchnię reklamową. Zakup odbywa się w czasie rzeczywistym i realizowany jest przez odpowiednie algorytmy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu CPM, kupujący nie nabywa pakietów obejmujących tysiąc wyświetleń reklamy w danej kwocie, a pojedyncze emisje adresowane do konkretnych użytkowników. W modelu RTB mniejsze znaczenie ma witryna, w której pojawi się reklama, a większe — profil jej odbiorcy.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.