Home Definicje Real-time bidding

Real-time bidding

Real-time bidding — rodzaj aukcji internetowej, w której reklamodawca nabywa od wydawcy powierzchnię reklamową. Zakup odbywa się w czasie rzeczywistym i realizowany jest przez odpowiednie algorytmy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu CPM, kupujący nie nabywa pakietów obejmujących tysiąc wyświetleń reklamy w danej kwocie, a pojedyncze emisje adresowane do konkretnych użytkowników. W modelu RTB mniejsze znaczenie ma witryna, w której pojawi się reklama, a większe — profil jej odbiorcy.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.