Real time marketing — marketing czasu rzeczywistego, czyli szereg działań nawiązujących do aktualnych wydarzeń z kraju i ze świata. Mogą one dotyczyć między innymi sportu, kultury czy polityki. Przyjmują postać artykułów, postów w mediach społecznościowych, grafik (w tym memów), a także publikacji wideo. Podstawa real time marketingu to szybki czas reagowania i kreatywność. Prowadząc działania tego typu, należy również uważać na ich spójność ze strategią marki. Tylko błyskotliwe, oryginalne i autentyczne treści mają szansę stać się popularnym viralem.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.