Home Definicje Reklama display

Reklama display

Reklama display — wyświetlany online komunikat marketingowy, składający się z elementów tekstowych i wizualnych. Zawiera także wezwanie do działania (CTA) oraz odnośnik do strony docelowej. Może przyjąć postać statyczną lub animowaną i wyświetlany jest w tysiącach witryn należących do sieci reklamowej Google, w serwisie YouTube czy w poczcie Gmail. Komunikaty displayowe cechują się bardzo dużymi zasięgami, co pozwala na szybkie zwiększenie sprzedaży lub poprawę wizerunku firmy.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.