Home Definicje Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne – to jeden z rodzajów reklam, które możesz tworzyć w Google Ads. Automatycznie dostosowują one swój rozmiar, wygląd i format do miejsca, w którym dana reklama ma zostać wyświetlona. W praktyce oznacza to, że ta sama reklama może pokazywać się użytkownikom jako niewielka reklama tekstowa, a w innym miejscu – duża reklama graficzna. Jej konfiguracja jest bardzo prosta, ale za jej największą zaletę uznaje się osiąganie dużych zasięgów – dzięki możliwości dostosowywania się do różnych powierzchni reklamowych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.