Remarketing — rodzaj kampanii reklamowej, pozwalający na dotarcie do użytkowników, którzy mieli już wcześniej kontakt ze stroną lub komunikatem marketingowym danej marki. Remarketing można wykorzystywać zarówno w systemie Google Ads, jak i Facebook Ads. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesienie współczynnika konwersji i przemianę potencjalnych nabywców w zaangażowanych klientów. Kampanie tego typu pozwalają zminimalizować liczbę porzuconych koszyków i stosunkowo niewysokim kosztem zwiększyć sprzedaż.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.