ROAS

ROAS – czyli Return On Ad Spend, to w dosłownym tłumaczeniu zwrot wydatków na reklamę. Jak go obliczyć? Wzór na ROAS jest następujący: (Przychód/Koszt) x 100% = ROAS. Załóżmy, że na konkretną kampanię Google Ads wydałeś 100 zł, a przyniosła ona dochód na poziomie 500 zł. ROAS wynosi w tym przypadku 500 zł. Jest to więc kluczowy wskaźnik, który pozwala Ci analizować skuteczność kampanii reklamowych, ale także efektywniej zarządzać swoim budżetem marketingowym. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.