ROC

ROC — skrót od terminu Run on Category, który określa kampanie reklamowe wyświetlane na stronach z danej kategorii tematycznej. W tym modelu komunikaty marketingowe emitowane są na konkretnych podstronach serwisu, wybranych przez reklamodawcę. ROC wiąże się zatem z mniejszym zasięgiem i wyższymi cenami, lecz cechuje się większą skutecznością reklam. Dzieje się tak dlatego, że trafiają one do precyzyjnie zawężonej grupy docelowej, która z dużym prawdopodobieństwem będzie nimi zainteresowana.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.