ROC — skrót od terminu Run on Category, który określa kampanie reklamowe wyświetlane na stronach z danej kategorii tematycznej. W tym modelu komunikaty marketingowe emitowane są na konkretnych podstronach serwisu, wybranych przez reklamodawcę. ROC wiąże się zatem z mniejszym zasięgiem i wyższymi cenami, lecz cechuje się większą skutecznością reklam. Dzieje się tak dlatego, że trafiają one do precyzyjnie zawężonej grupy docelowej, która z dużym prawdopodobieństwem będzie nimi zainteresowana.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.