...

ROI

ROI — skrót od terminu Return On Investment, oznaczającego nic innego jak zwrot z inwestycji. Jest to wskaźnik służący między innymi do oceny skuteczności i opłacalności podejmowanych działań marketingowych. ROI jest równy stosunkowi zysku do kosztów inwestycji i wyraża się go w procentach. Choć wskaźnik ten cechuje się dużą popularnością i bardzo praktycznym charakterem, warto pamiętać o jego ograniczeniach. Obliczenia są mianowicie dość ogólne i nie uwzględniają wahań zysków, sezonowości sprzedaży czy dodatkowych kosztów, takich jak wynagrodzenia pracowników.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.