Zwrot z inwestycji (ROI) – jest to stosunek zysków do kosztów poniesionych na potrzeby danej kampanii reklamowej. Uznawany za jeden z najważniejszych wskaźników przy ocenie efektywności działań marketingowych – to dzięki niemu w obiektywny sposób można określić, czy dana inwestycja była opłacalna. Jego wyliczanie umożliwia także optymalne zarządzanie budżetem i podejmowanie trafnych decyzji w przyszłości. Wzór na ROI (zwrot z inwestycji) wygląda następująco: ROI = zysk netto / kapitał x 100%.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.