Home Definicje Rozszerzenie objaśnień

Rozszerzenie objaśnień

Rozszerzenie objaśnień — rozwiązanie umożliwiające uzupełnienie reklamy Google Ads o dodatkowe informacje na temat firmy. Jego podstawowym celem jest zachęcenie użytkowników do interakcji z komunikatem marketingowym. Edytor rozszerzenia objaśnień w panelu administracyjnym Google Ads pozwala wprowadzić do 20 tekstów o maksymalnej długości 25 znaków. W zależności od urządzenia, przy emitowanej reklamie wyświetlonych może być do 10 różnych objaśnień. Na smartfonach tworzą one zwarty akapit, a na desktopie oddzielone są kropkami.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.