RTM (Real Time Marketing) – to strategia, która obejmuje szereg działań marketingowych nawiązujących do aktualnych wydarzeń. Może to dotyczyć świata mediów, polityki, sportu czy nawet kampanii reklamowych innych firm. Działania z zakresu real time marketingu, są podejmowane zazwyczaj w mediach społecznościowych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby realizować je również w innych kanałach. W praktyce real time marketing to najczęściej różnego rodzaju grafiki, posty, filmy czy memy.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.