SERP — skrót od Search Engine Results Page, oznaczającego stronę wyników wyszukiwania. Jest ona wyświetlana przez wyszukiwarki w reakcji na określone zapytania użytkowników. Warto zauważyć, że SERP obejmuje zarówno organiczne, jak i płatne wyniki odpowiadające na dane słowa kluczowe. Na każdy z nich składają się: tytuł strony, krótki opis, adres URL oraz dodatkowe informacje. Te ostatnie mogą przyjąć na przykład postać ocen w formie gwiazdek, cen produktów, daty publikacji, ale też obrazów, tabel czy filmów z YouTube.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.