SERP

SERP — skrót od Search Engine Results Page, oznaczającego stronę wyników wyszukiwania. Jest ona wyświetlana przez wyszukiwarki w reakcji na określone zapytania użytkowników. Warto zauważyć, że SERP obejmuje zarówno organiczne, jak i płatne wyniki odpowiadające na dane słowa kluczowe. Na każdy z nich składają się: tytuł strony, krótki opis, adres URL oraz dodatkowe informacje. Te ostatnie mogą przyjąć na przykład postać ocen w formie gwiazdek, cen produktów, daty publikacji, ale też obrazów, tabel czy filmów z YouTube.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.