Snippet — znacznik danych strukturalnych, który administrator strony internetowej może dodać do istniejącego kodu HTML. Jego stosowanie pozwala robotom lepiej zrozumieć zawartość witryny. Jest to także pojęcie używane w kontekście rezultatu wyświetlanego użytkownikom przez Google w wynikach wyszukiwania. Wyróżnia się dwa typy snippetów: normalny i rozszerzony. Ten pierwszy odpowiada za standardowy wynik, czyli tytuł, opis oraz adres URL strony. Ten drugi natomiast zawiera dodatkowe informacje, takie jak tabele, grafiki czy materiały wideo.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.