Strategia określania stawek – to sposób, w jaki Google oblicza stawkę za kliknięcie w daną reklamę. Podczas tworzenia kampanii w Google Ads możesz wybierać spośród kilku strategii określania stawek. Dobór odpowiedniej przybliży Cię do realizacji Twoich celów biznesowych. Strategię uzależnia się przede wszystkim od założeń kampanii, czyli tego, czy chcesz uzyskać kliknięcia w reklamy, konwersje, wyświetlenia czy obejrzenia. Możesz skorzystać także z opcji automatycznego określania stawek.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.