Strategia określania stawek – to sposób, w jaki Google oblicza stawkę za kliknięcie w daną reklamę. Podczas tworzenia kampanii w Google Ads możesz wybierać spośród kilku strategii określania stawek. Dobór odpowiedniej przybliży Cię do realizacji Twoich celów biznesowych. Strategię uzależnia się przede wszystkim od założeń kampanii, czyli tego, czy chcesz uzyskać kliknięcia w reklamy, konwersje, wyświetlenia czy obejrzenia. Możesz skorzystać także z opcji automatycznego określania stawek.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.