Home Definicje Subdomena

Subdomena

Subdomena — unikalny adres internetowy, utworzony w ramach domeny głównej. W URL-u subdomenę można rozpoznać po tym, że jest oddzielony od domeny kropką. Tworzy się ją przede wszystkim po to, aby wyodrębnić część serwisu z jego podstawowej zawartości. Zastosowanie znajduje więc między innymi w przypadku blogów, dodatkowych wersji językowych, poczty elektronicznej, panelu klienta czy sklepu internetowego. W większości firm hostingowych tworzenie subdomen jest bezpłatne.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.