SWOT — wstępna analiza biznesowa, której nazwa bierze się od pierwszych liter badanych czynników: Strengths (mocne strony), Weaknesses (słabe strony), Opportunities (szanse), Threats (zagrożenia). Rozpisując te wszystkie elementy w czytelnym diagramie, można ocenić istniejące przedsiębiorstwo lub pomysł na firmę. Analizy SWOT używa się w celu scharakteryzowania środowiska wewnętrznego i zewnętrznego organizacji. Technika ta pozwala zrozumieć specyfikę rynku, a także wybrać odpowiednią strategię rozwoju biznesu.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.