SWOT

SWOT — wstępna analiza biznesowa, której nazwa bierze się od pierwszych liter badanych czynników: Strengths (mocne strony), Weaknesses (słabe strony), Opportunities (szanse), Threats (zagrożenia). Rozpisując te wszystkie elementy w czytelnym diagramie, można ocenić istniejące przedsiębiorstwo lub pomysł na firmę. Analizy SWOT używa się w celu scharakteryzowania środowiska wewnętrznego i zewnętrznego organizacji. Technika ta pozwala zrozumieć specyfikę rynku, a także wybrać odpowiednią strategię rozwoju biznesu.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.