Target — pojęcie oznaczające określoną grupę docelową, do której marka kieruje swoje produkty, usługi oraz komunikaty reklamowe. To docelowi klienci przejawiający zainteresowanie ofertą, a tym samym podatni na działania marketingowe. Dzięki dobrej znajomości targetu, obejmującej różne dane demograficzne i informacje dotyczące zachowania w Internecie, firmy mogą dostosowywać do odbiorców swoje usługi oraz sposób komunikacji. W ten sposób poprawiają wyniki finansowe i zwiększają swoje szanse na budowę lojalnej społeczności wokół marki.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.