Target

Target — pojęcie oznaczające określoną grupę docelową, do której marka kieruje swoje produkty, usługi oraz komunikaty reklamowe. To docelowi klienci przejawiający zainteresowanie ofertą, a tym samym podatni na działania marketingowe. Dzięki dobrej znajomości targetu, obejmującej różne dane demograficzne i informacje dotyczące zachowania w Internecie, firmy mogą dostosowywać do odbiorców swoje usługi oraz sposób komunikacji. W ten sposób poprawiają wyniki finansowe i zwiększają swoje szanse na budowę lojalnej społeczności wokół marki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.