Home Definicje Targetowanie

Targetowanie

Targetowanie – to inaczej kierowanie reklam czy komunikatów marketingowych do określonych grup odbiorców. Można je także rozumieć jako proces selekcji owych grup, a także kanałów komunikacji, które pozwolą do nich dotrzeć. Targetowanie zakłada więc między innymi wybór odpowiedniego medium, czasu trwania danej kampanii i stylu komunikacji. To dzięki targetowaniu możemy mówić o personalizacji w marketingu i tworzeniu precyzyjnych komunikatów. To kluczowa część tworzenia kampanii Google Ads, ale także wszystkich innych działań marketingowych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.