Targetowanie – to inaczej kierowanie reklam czy komunikatów marketingowych do określonych grup odbiorców. Można je także rozumieć jako proces selekcji owych grup, a także kanałów komunikacji, które pozwolą do nich dotrzeć. Targetowanie zakłada więc między innymi wybór odpowiedniego medium, czasu trwania danej kampanii i stylu komunikacji. To dzięki targetowaniu możemy mówić o personalizacji w marketingu i tworzeniu precyzyjnych komunikatów. To kluczowa część tworzenia kampanii Google Ads, ale także wszystkich innych działań marketingowych.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.