Home Definicje Third-Party Data

Third-Party Data

Third-Party Data — gotowe dane, dostarczane zazwyczaj przez wyspecjalizowane platformy DMP. Pochodzą z wielu źródeł o podobnej tematyce i pozwalają na pogłębienie wiedzy o użytkownikach sieci. Zebranie tak wartościowych informacji byłoby niemożliwe w przypadku samodzielnego pozyskiwania danych z własnej strony internetowej. Third-party data podlegają kompleksowej klasyfikacji i segmentacji. Uzupełniane są też o informacje dotyczące zachowania użytkowników poza siecią — takie jak na przykład lokalizacja czy zakup produktu lub usługi offline.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.