Third-Party Data — gotowe dane, dostarczane zazwyczaj przez wyspecjalizowane platformy DMP. Pochodzą z wielu źródeł o podobnej tematyce i pozwalają na pogłębienie wiedzy o użytkownikach sieci. Zebranie tak wartościowych informacji byłoby niemożliwe w przypadku samodzielnego pozyskiwania danych z własnej strony internetowej. Third-party data podlegają kompleksowej klasyfikacji i segmentacji. Uzupełniane są też o informacje dotyczące zachowania użytkowników poza siecią — takie jak na przykład lokalizacja czy zakup produktu lub usługi offline.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.