Wizyty

Wizyty – to inaczej sesje. Jest to pojęcie wykorzystywane w działaniach analitycznych w marketingu internetowym. To po prostu odwiedziny Twojej witryny, na które składają się różne interakcje ze stroną podejmowane przez użytkownika. W trakcie jednej wizyty może on wygenerować wiele odsłon (wejść na podstrony), zdarzeń (np. kliknięć w określone przyciski) czy transakcji. Teoretycznie więc: jedna sesja = jedna wizyta na Twojej stronie. Musisz jednak wiedzieć, że Google urywa sesję, jeśli użytkownik nie podejmie żadnej aktywności na stronie przez 30 minut. Jeżeli wejdzie w jakąś interakcję np. po godzinie bezczynności, zostanie to uznane za kolejną wizytę.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.