Home Definicje Zasięg

Zasięg

Zasięg – to rozmiar grupy odbiorców, którzy widzieli Twoje reklamy lub inne treści (np. posty w social media czy artykuł na blogu). Są to zatem potencjalni klienci, do których dotarła dana kampania marketingowa. To bardzo ważny wskaźnik, który pomaga w analizie skuteczności reklam. Zasięg dzieli się na zasięg organiczny (dotyczy osób, które natrafiły na komunikaty marketingowe w sposób naturalny) i płatny (wykreowany za pomocą płatnych reklam jak Google Ads czy Facebook Ads).

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.