Zasięg – to rozmiar grupy odbiorców, którzy widzieli Twoje reklamy lub inne treści (np. posty w social media czy artykuł na blogu). Są to zatem potencjalni klienci, do których dotarła dana kampania marketingowa. To bardzo ważny wskaźnik, który pomaga w analizie skuteczności reklam. Zasięg dzieli się na zasięg organiczny (dotyczy osób, które natrafiły na komunikaty marketingowe w sposób naturalny) i płatny (wykreowany za pomocą płatnych reklam jak Google Ads czy Facebook Ads).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.