Home Definicje Zwrot z inwestycji (ROI)

Zwrot z inwestycji (ROI)

Zwrot z inwestycji (ROI) –  jest to stosunek zysków do kosztów poniesionych na potrzeby danej kampanii reklamowej. Uznawany za jeden z najważniejszych wskaźników przy ocenie efektywności działań marketingowych – to dzięki niemu w obiektywny sposób można określić, czy dana inwestycja była opłacalna. Jego wyliczanie umożliwia także optymalne zarządzanie budżetem i podejmowanie trafnych decyzji w przyszłości. Wzór na ROI (zwrot z inwestycji) wygląda następująco: ROI = zysk netto / kapitał x 100%.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.