Home Definicje Rozszerzenie lokalizacji

Rozszerzenie lokalizacji

Rozszerzenie lokalizacji — proces pozwalający na wyświetlenie adresu firmy przy reklamie Google Ads. Pojawia się on razem z mapą oraz odległością, która dzieli użytkownika od tego miejsca. Moduł ten umożliwia również dodanie numeru telefonu czy przycisku CTA. Takie rozwiązanie przydaje się zwłaszcza w kampaniach kierowanych na rynki lokalne, gdzie lokalizacja odgrywa istotną rolę w zachęcaniu konsumenta do skorzystania z oferty. Wyświetlenie adresu przy reklamie pozwala zwiększyć jej współczynnik CTR i poziom konwersji.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.