Rozszerzenie lokalizacji — proces pozwalający na wyświetlenie adresu firmy przy reklamie Google Ads. Pojawia się on razem z mapą oraz odległością, która dzieli użytkownika od tego miejsca. Moduł ten umożliwia również dodanie numeru telefonu czy przycisku CTA. Takie rozwiązanie przydaje się zwłaszcza w kampaniach kierowanych na rynki lokalne, gdzie lokalizacja odgrywa istotną rolę w zachęcaniu konsumenta do skorzystania z oferty. Wyświetlenie adresu przy reklamie pozwala zwiększyć jej współczynnik CTR i poziom konwersji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.