CTR

CTR — skrót od click-through rate, czyli współczynnika klikalności. Używa się go w marketingu internetowym w celu analizy wyników przeprowadzanych kampanii. Przedstawia on stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń reklamy. Oznacza to, że jeżeli 100 użytkowników zobaczy komunikat, a 20 spośród nich wejdzie z nim w interakcję, CTR wyniesie 20%. Wysoki współczynnik klikalności sprzyja realizacji celów sprzedażowych, ale powinien iść w parze z niskim współczynnikiem odrzuceń i wysokim współczynnikiem konwersji. Szczególnie dużą wartość ma w kampaniach cechujących się dodatnim zwrotem z inwestycji (ROI).

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.