Home Definicje Cross-selling

Cross-selling

Cross-selling — marketingowa technika sprzedaży, polegająca na proponowaniu konsumentom komplementarnych produktów lub usług. Gdy klient dokona transakcji, oferuje się mu asortyment uzupełniający, powiązany z artykułami, które właśnie kupił. Technika ta stosowana jest zarówno w e-commerce, jak i w sklepach stacjonarnych. Cieszy się dużą popularnością, ponieważ pozwala na zwiększanie dochodu firmy bez konieczności ponoszenia kosztów pozyskania nowego klienta.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.