Home Definicje Mikrokonwersja

Mikrokonwersja

Mikrokonwersja – to różnego rodzaju działania, które podejmują użytkownicy, przybliżające ich do realizacji celu. Mają one mniejsze znaczenie niż właściwa konwersja, ostatecznie mają jednak do niej prowadzić. Mikrokonwersją może być np. dodanie produktu do listy życzeń czy założenie konta w sklepie internetowym. Często są to niezbędne kroki, które użytkownik musi zrealizować na ścieżce zakupowej. Właśnie dlatego tak ważne jest analizowanie mikrokonwersji – możesz to robić za pomocą Google Analytics

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.