Up-selling – to jedna z popularnych technik sprzedażowych, która polega na oferowaniu klientom produktów czy usług o wyższej wartości niż te, którymi aktualnie są zainteresowani. Kluczowe jest jednak to, aby nie były to rzeczy jedynie droższe. Muszą cechować się one wyższą jakością, bądź dostarczać większą wartość danej osobie. Kampanie up-sellingowe realizuje się zazwyczaj za pomocą różnych narzędzi marketing automation, a także działań SEM – jak Google Ads czy Facebook Ads. To dzięki nim klienci bardzo często decydują się na wybór rozwiązań premium.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.