...

SEM

SEM — skrót od Search Engine Marketing, czyli pojęcia oznaczającego marketing w wyszukiwarkach internetowych. Swoim zakresem obejmuje promocję zarówno w sponsorowanych, jak i w organicznych wynikach wyszukiwania. SEM dzieli się więc na SEO (pozycjonowanie strony w wyszukiwarce) oraz PPC (kampanie płatne). Każda firma powinna robić dobry użytek z obu tych rozwiązań, ponieważ pierwsze daje długotrwałe, bezpłatne efekty, a drugie pozwala natychmiast zwiększyć poziom sprzedaży.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.