SEM — skrót od Search Engine Marketing, czyli pojęcia oznaczającego marketing w wyszukiwarkach internetowych. Swoim zakresem obejmuje promocję zarówno w sponsorowanych, jak i w organicznych wynikach wyszukiwania. SEM dzieli się więc na SEO (pozycjonowanie strony w wyszukiwarce) oraz PPC (kampanie płatne). Każda firma powinna robić dobry użytek z obu tych rozwiązań, ponieważ pierwsze daje długotrwałe, bezpłatne efekty, a drugie pozwala natychmiast zwiększyć poziom sprzedaży.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 11 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.