Home Pozycjonowanie i optymalizacja SEO

Pozycjonowanie i optymalizacja SEO

SEO to jeden z kluczowych elementów strony internetowej Twojej marki. Nasi specjaliści zadbają o wzrost wyników organicznych, który realnie przełoży się na Twój biznes.

Pozycjonowanie
i optymalizacja SEO

SEO w PromoTraffic to kompleksowy plan długofalowego wsparcia strony celem osiągnięcia wzrostu zakładanych KPI. SEO dedykowane jest wszystkim, którzy chcą zwiększyć ruch i przychody z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

We współpracy z Promotraffic cenimy sobie przede wszystkim zwinne, a jednocześnie konsekwentne podejście do wspólnie prowadzonego projektu. Wymiana wiedzy oraz dzielenie się pomysłami wraz z ich realizacją, często wychodzą poza ramy umownego świadczenia usług. Traktujemy się po partnersku ze świadomością, że mamy okazję współpracować po prostu z fantastycznymi ludźmi.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

Rikoland – skuteczne działania w social mediach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

minti_shop_case_study
43,02 % wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
45,21% wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie

Minti Shop – efektywne kampanie PPC

Współpraca, która układa się pięknie!

> 30% wzrostu sprzedaży całego sklepu rok do roku
1000% ROAS-u w kampaniach Google Ads i Facebook Ads

SneakerStudio – prowadzenie efektywnych kampanii PPC

Ponad 20 rynków, setki produktów i kampania, której wyniki robią wrażenie.

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie strony internetowej – co to jest?

Pozycjonowanie stron internetowych to ogół działań, które mają na celu zwiększenie widoczności serwisów w wynikach wyszukiwania w Google. Pozycjonowanie polega więc na dostarczaniu wyszukiwarce argumentów przemawiających za tym, że dany adres stanowi najlepszą odpowiedź na określone zapytania użytkowników. Proces ten wymaga wiedzy technicznej, tworzenia wartościowych treści oraz działań link-buildingowych.

Jakie są efekty skutecznego pozycjonowania stron?

Każde słowo wpisane w Google skutkuje wyświetleniem strony z wynikami wyszukiwania (tzw. Search Engine Results Page). Poza płatnymi reklamami, których umieszczenie tam umożliwia usługa Google Ads, pojawiają się tam strony, będące wg algorytmu wyszukiwarki najtrafniejszymi odpowiedziami na konkretne słowa kluczowe wpisane przez użytkownika. Każdy serwis może znaleźć się na samym szczycie tego zestawienia bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Jedynym warunkiem jest odpowiednia optymalizacja i pozycjonowanie.
 
W rezultacie Twoja strona może pojawiać się w TOP10 wyników wyszukiwania na najważniejsze dla Ciebie słowa kluczowe, co zagwarantuje Ci duży ruch, a więc wielu potencjalnych klientów. Można zatem bezpiecznie stwierdzić, że pozycjonowanie stron w Google to podstawa prowadzenia biznesu w Internecie. Odpowiednie działania SEO (Search Engine Optimization) pozwolą Ci docierać do szerszego grona odbiorców, zwiększać sprzedaż i osiągać coraz lepsze wyniki.

Jak wygląda proces pozycjonowania stron internetowych?

Proces pozycjonowania stron www składa się z kilku istotnych etapów. Wszystkie one są wymagane, aby serwis wyświetlał się wysoko w SERP.
 
1. Audyt SEO
 
Stworzenie audytu SEO to pierwszy krok do właściwego pozycjonowania marki. Celem tego etapu jest stworzenie dokumentu, który zawierać będzie ocenę, uwagi i zalecenia dla danej strony internetowej. Na jego podstawie w witrynie można dokonać zmian między innymi na poziomie jej architektury czy treści. Cele audytu SEO mogą się różnić, lecz zwykle sprowadzają się do:
– przeglądu istotnych dla SEO elementów,
– oceny ich optymalizacji,
– wskazówek dotyczących możliwości jej poprawy,
– wypunktowania mocnych i słabych stron optymalizacji serwisu,
– wykryciu problemów technicznych strony.
 
Pozycjonowanie stron w Internecie wymaga dostosowania witryny zarówno do wymagań robotów indeksujących Google, jak i potrzeb użytkowników. Aby jak najlepiej poradzić sobie z tym zadaniem, konieczne jest wykonanie wyczerpującego audytu SEO. Zaleca się jego tworzenie zwłaszcza w takich sytuacjach jak:
– powstanie nowej strony internetowej,
– wprowadzanie w witrynie kluczowych zmian,
– przejęcie strony internetowej przez nową agencję marketingową.
 
Choć audyt SEO może stanowić względnie rozbudowany dokument, da się wyróżnić kilka głównych czynników, które zawsze powinny się w nim znaleźć. Zaliczymy do nich takie kwestie jak:
– widoczność strony w wynikach wyszukiwania (słowa kluczowe i pozycje w SERP),
– tytuły stron,
– opisy meta description,
– stosowanie nagłówków H1-H6,
– adresy URL,
– optymalizacja podstron pod kątem słów kluczowych,
– grafiki i ich opisy alternatywne,
– unikalność treści,
– linkowanie wewnętrzne,
– szybkość ładowania witryny,
– instrukcje dla robotów Google.
 
2. Analiza i dobór słów kluczowych
 
Każda strona internetowa to zbiór pewnych słów kluczowych. Chcąc skalować swój biznes, powinieneś dopilnować, aby witryna wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na najważniejsze z tych fraz. Im więcej słów, na które Twoja strona pojawi się w TOP10, tym większy ruch i liczba Twoich potencjalnych klientów. To dlatego analiza słów kluczowych stanowi jeden z najważniejszych etapów pozycjonowania strony w Google.
 
Podczas analizy słów kluczowych sprawdza się potencjał fraz (średnią miesięczną liczbę zapytań w Google) oraz ich konkurencyjność. Dzięki takim działaniom dowiesz się, czy masz w ogóle szansę konkurować o wysokie pozycje w przypadku niektórych słów kluczowych, a także, czy warto się o nie starać – czy staną się źródłem wartościowego ruchu.
 
3. Optymalizacja strony
 
Po przygotowaniu podstaw, jakimi są audyt oraz analiza słów kluczowych, można rozpocząć właściwą optymalizację strony internetowej. Jej celem jest dążenie do poprawy wszystkich elementów wpływających na pozycję strony w Google. Czynniki te związane są z funkcjonowaniem witryny, treściami na stronie oraz jej popularnością wśród użytkowników. Zaliczymy do nich:
– optymalizację kodu HTML strony,
– przygotowanie i optymalizację treści w witrynie (użycie odpowiednich słów kluczowych i ich ekspozycję),
– usprawnienie aspektów technicznych strony,
– ustalenie struktury witryny,
– przygotowanie wersji mobilnej strony.
 
Prace optymalizacyjne można podzielić na dwa obszary: działania on-page i off-page. Do tych pierwszych zaliczymy wszelkie czynności wykonywane na stronie, takie jak: rozbudowa witryny o nowe podstrony, tworzenie treści, ale także działania niewidoczne dla zwykłego użytkownika, jak optymalizacja kodu źródłowego witryny. Prace off-page to z kolei głównie pozyskiwanie wartościowych linków w sieci, któremu poświęcimy kolejny akapit.
 
4. Link building
 
Liczba i jakość linków prowadzących do serwisu to wskazówka dla Google dotycząca jakości witryny. Najlepiej dla Twojej strony, a więc i całego biznesu, jeśli są to linki naturalne – dodawane w sieci dobrowolnie przez zaktywizowanych internautów. Najczęściej jednak pozyskiwanie linków trzeba wesprzeć – poprzez tworzenie odpowiedniej treści i jej publikację w różnych miejscach. Do głównych obszarów link-buildingowych zaliczyć można:
– sieci stron zapleczowych,
– fora internetowe,
– gościnne wpisy blogowe,
– artykuły sponsorowane,
– SEO PR,
– przejmowanie domen.

Jaki jest koszt pozycjonowania stron internetowych?

Pozycjonowanie stron www ma tę zaletę, że za osiągnięcie konkretnych pozycji w SERP nie trzeba płacić w takim rozumieniu, w jakim płaci się za reklamy Google Ads. Niemniej jednak są to działania generujące pewne koszty.

Jakie koszty pozycjonowania należy brać pod uwagę?

Algorytmy Google coraz większy nacisk kładą na jakość. Jeśli więc zależy Ci na skalowaniu biznesu, musisz liczyć się z pewnymi wydatkami. Pozycjonowanie strony internetowej to inwestycja jak każda inna. Obecność mocnych konkurentów o ugruntowanej pozycji na rynku wymaga przeznaczenia na pozycjonowanie strony odpowiednich budżetów. Jako że nikt nie posiada nieograniczonych środków na marketing w Internecie, znacznie lepiej jest skupić się na wybranych frazach kluczowych, niż bić się o te najbardziej popularne.

Podczas pozycjonowania strony w Google trzeba liczyć się z konkretnymi wydatkami zarówno w działaniach on-site, jak i off-site. W tym pierwszym przypadku koszty generuje konieczność rozbudowy witryny o nowe podstrony oraz tworzenie i rozwijanie treści na stronie. W tym drugim – zapłacić trzeba za pozyskanie linków w określonych serwisach, a także za stworzenie treści, w których linki zostaną umieszczone.
 

Od czego zależy koszt pozycjonowania?

Odpowiedź na pytanie, ile kosztuje pozycjonowanie, nie jest jednoznaczna. Zależy to głównie od tego, kto podejmuje się tego zadania, jakich narzędzi używa i co zawiera w swojej ofercie. Wbrew pozorom opłacanie freelancera wcale nie musi być tańsze od wynagrodzenia agencji SEO. Przy większej skali łatwiej jest bowiem optymalizować koszty.
 
Cena pozycjonowania marki będzie zależała między innymi od tego, jakimi narzędziami wspiera się Specjalista. Freelancer może korzystać z darmowych rozwiązań, my w PromoTraffic wspomagamy się natomiast kompleksowymi narzędziami, generującymi niemałe koszty, lecz dającymi znacznie większe możliwości. Podobna zależność dotyczy jakości pozyskiwanych linków. Publikacje w poczytnych, renomowanych portalach będą zawsze droższe niż te w serwisach przeznaczonych wyłącznie pod gościnne wpisy.
 
Krótko mówiąc – pozycjonowanie pozycjonowaniu nierówne. Cena za usługi SEO zależy po prostu od ich jakości.

Co składa się na koszt usługi pozycjonowania?

Podsumowując, do głównych kosztów pozycjonowania stron w Internecie należy:
IT – modyfikacje w kodzie i rozbudowa strony, wymagające opłacenia Specjalisty,
zarządzanie procesem SEO – monitorowanie na bieżąco algorytmu i wytycznych od Google, wymagające czasu Specjalisty,
treść – czas pracy Copywriterów tworzących content na stronę internetową,
link building – opłaty związane z publikacjami w serwisach zewnętrznych.

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Zastanawiając się nad kosztami pozycjonowania strony, trudno nie zadać sobie pytania, czy takie działanie w ogóle się opłaca. Aby inwestycja się zwróciła, pieniądze powinny być wydawane mądrze, na podstawie szczegółowej pracy analitycznej.

Jaka jest skuteczność Google jako źródła ruchu?

Google to niewątpliwie najpopularniejsza wyszukiwarka w polskim Internecie. Ma udział w niemal 99% ogółu wizyt. To najlepiej dowodzi tego, jak ważna jest widoczność Twojej witryny w tej wyszukiwarce. Za jej pojawienie się wśród najwyższych pozycji można zapłacić, tworząc reklamy Google Ads, ale można to także osiągnąć bez dodatkowych kosztów – właśnie dzięki pozycjonowaniu. Wizyty z wyszukiwania organicznego to najbardziej wartościowy – bo względnie najtańszy do zdobycia – rodzaj ruchu. Osoby odwiedzające Twoją witrynę z organica trafiają na nią nie przez przypadek, a właśnie dlatego, że odpowiada ona na ich pytania i potrzeby.

Efekty vs. koszty

Dobrze przemyślana inwestycja zaczyna się zwracać. Im szybciej, tym lepiej. W przypadku pozycjonowania strony www warto jednak postawić na cierpliwość. Algorytmy Google rządzą się swoimi prawami. Niektóre treści potrzebują więcej czasu niż inne, aby zaindeksować się w wyszukiwarce. O wysokie pozycje na konkretne zapytania walczą liczne witryny, nic więc dziwnego, że osiągnięcie pewnych efektów musi trochę potrwać. Zanim Google doceni Twoje starania, może minąć kilka miesięcy, a niektóre treści blogowe mogą potrzebować nawet paru lat na efektowne wyniki.

Co wykonamy dla Ciebie w ramach pozycjonowania strony internetowej?

Audyt i optymalizacja strony
 
Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie swojej witryny w PromoTraffic, naszą pracę zaczniemy od przeprowadzenia audytu SEO. Uzyskasz więc dokument, w którym zawrzemy naszą ocenę Twojej strony, jej aspektów technicznych, zalecenia dotyczące jej rozbudowy oraz tworzenia treści. W audycie uwzględnimy między innymi takie czynniki jak szybkość ładowania strony, jej widoczność w wynikach wyszukiwania, tytuły i opisy meta description, nagłówki, treści, grafiki oraz linkowanie wewnętrzne.
 
Na tej podstawie dowiesz się, czego brakuje Twojej witrynie, co można usprawnić, jakie błędy należy wyeliminować. Dzięki audytowi będziemy wiedzieć, którymi elementami należy zająć się w pierwszej kolejności i jak zaplanować optymalizację, aby okazała się jak najbardziej skuteczna.
 
Tworzenie treści
 
Dla wyszukiwarki podstawą każdej strony internetowej jest jej treść. To właśnie ocena contentu przez Google w głównej mierze decyduje o pozycji witryny w SERP. Dlatego tak ważne jest to, by treści prezentowały jak najwyższą jakość i w jak największym stopniu odpowiadały wymaganiom robotów Google. Tworząc content na Twoją stronę, nie ograniczamy się jednak wyłącznie do zaleceń SEO. Mając na uwadze dobro Twojego biznesu, piszemy z myślą o użytkownikach witryny, a więc o Twoich potencjalnych klientach. Styl opisów i artykułów powinien być dostosowany do naturalnego języka czytelników, tematyka tekstów musi odpowiadać na ich pytania i potrzeby, a forma – przyciągać ich i zachęcać do zagłębiania się w stronę.
 
Nasz wewnętrzny dział Copywriterów każdego miesiąca dostarczy Ci nowe treści dla Twojej witryny. Powstaną one w oparciu o szczegółową analizę
stanu zastanego,
grupy docelowej,
działań konkurencji,
słów kluczowych,
linkowania.
 
Jednocześnie Copywriterzy w PromoTraffic zadbają o to, by content na Twojej stronie był nie tylko unikalny, ale i kreatywny. Pozycjonowanie w Google polega na docenianiu treści, które są przyjazne i angażujące dla użytkowników. Dlatego muszą one być napisane niebanalnie, z pomysłem – tak aby wciągnęły czytelnika. Tak pomyślany content skutkuje głębszymi wizytami odbiorców w witrynie: niższym współczynnikiem odrzucenia, dłuższym czasem przeznaczonym na sesję, większą liczbą podstron odwiedzonych podczas jednej sesji. To z kolei wyraźny sygnał dla Google, że strona jest wartościowa, a więc należy zaindeksować ją wysoko w wynikach wyszukiwania.
 
W zależności od tego, czego wymaga Twoja witryna w celu przyciągnięcia większej liczby potencjalnych klientów, a więc skalowania Twojego biznesu, dostarczymy Ci różne treści. Do tekstów najczęściej pisanych przez naszych Copywriterów należą:
opisy kategorii i produktów – niezbędne w każdym e-commerce, pozwalające na zdobycie wysokich pozycji dla najważniejszych dla danego sklepu internetowego fraz kluczowych,
opisy na stronę główną, poszczególne zakładki, landing page’e – istotne nie tylko z punktu widzenia pozycji strony w Google, ale też wizerunku marki i doświadczenia użytkownika w witrynie,
artykuły branżowe i sponsorowane – których celem jest link-building, wpływający na ranking strony w Google,
artykuły blogowe – najbardziej wymagające treści, które realizować mają cele inbound marketingu, odpowiadając na konkretne pytania użytkowników, zdobywając ich lojalność, zachęcając do ponownych wizyt.

Link building
 
Na czym polega link building i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania stron w Internecie? Częściowo pisaliśmy już o tym wcześniej: duża liczba linków prowadzących do Twojej witryny oznacza dla Google wysoką jakość tej strony. Im wyżej w rankingu znajdują się strony linkujące do Twojej, tym bardziej wartościowe są te odnośniki dla robotów. Zdobywając linki, można posłużyć się różnymi sposobami. Choć do popularnych rozwiązań należą tzw. szeptanki (linki na forach internetowych), warto decydować się na metody, które mają dla Google większą wartość. Wśród nich wymienić można choćby artykuły sponsorowane. Krótko mówiąc, wszystko, co oznacza tworzenie unikalnego, jakościowego contentu, powinno zostać docenione przez algorytm wyszukiwarki. Obok tych dwóch sposobów pozyskiwania linków, do najczęściej wykorzystywanych zaliczyć można:
– zamieszczanie danych firmy w katalogach branżowych,
– gościnne wpisy na blogach tematycznych,
– publikacje w presell pages,
– działania w mediach społecznościowych.
 
Pozyskując linki prowadzące do witryny, dbamy o to, by miały atrybut dofollow. W przeciwnym razie (nofollow) w żaden sposób nie wpłyną one na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Kierujemy się także zasadą, że jakość jest ważniejsza niż ilość. Oznacza to, że skupiamy się na content marketingu, który stanowi podstawę działań pozycjonujących stronę www. Dla Google istotniejszy będzie wartość wykreowanej treści oraz PageRank domen linkujących do Twojej witryny niż ich liczba.
 
Raporty i analizy
 
Żadne działania służące pozycjonowaniu strony w Internecie nie mają sensu, jeśli nie mierzy się ich efektów. Aby móc lepiej rozwijać Twój biznes i pozyskiwać dla Ciebie nowych klientów, na bieżąco monitorujemy skutki naszych prac. Służą nam do tego liczne profesjonalne narzędzia, pozwalające kontrolować rezultaty i optymalizować kampanie. Na ich podstawie przygotujemy Ci wyczerpujące raporty, dzięki którym rozeznasz się w postępach i będziesz mieć możliwość nadzorowania wszystkich działań. Każdego miesiąca dowiesz się, jak rośnie widoczność Twojej strony w Google, jak poszerza się jej zakres słów kluczowych i jak zwiększa się na niej ruch.
 
Posiłkując się Google Analytics i całym szeregiem płatnych narzędzi analitycznych, w PromoTraffic opracowujemy sprawozdania, które pozwalają nam poszerzać usługę pozycjonowania dla naszych Klientów. Analizy dotyczą zarówno ilości, jak i jakości ruchu na stronie i umożliwiają dostosowanie działań Specjalistów do bieżących potrzeb Twojego biznesu w Internecie.

Dlaczego warto pozycjonować stronę z PromoTraffic?

PromoTraffic to firma z długoletnim doświadczeniem, której korzenie sięgają właśnie agencji zajmującej się stricte pozycjonowaniem stron w Internecie. W 2012 roku powstali Seokraci – od tamtej pory nie tylko zmieniliśmy nazwę, powiększyliśmy zespół i osiągnęliśmy świetne wyniki. Przede wszystkim zdobyliśmy wiedzę, która teraz pozwala nam pomagać ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w Internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową – między innymi dzięki pozycjonowaniu.
 
Skuteczność
 
Nasze działania w zakresie optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych na przestrzeni lat przyniosły znakomite efekty Klientom PromoTraffic. Dowodem tego są liczne case studies, które dowodzą, jak skuteczni byliśmy w naszej pracy. Efekty pozycjonowania stron naszych Klientów poparte są rzetelnymi raportami i analizami, które wskazują na wzrost widoczności witryn, zwiększenie zakresu ich słów kluczowych czy przyrost ruchu.
 
Doświadczenie
 
Lata doświadczenia na dynamicznie zmieniającym się rynku marketingu internetowego nauczyły nas błyskawicznego reagowania i dostosowywania się do sytuacji. Pracujemy na kilkudziesięciu projektach, w których pozycjonujemy strony w Google. Bogate portfolio Klientów, których wywindowaliśmy w wynikach wyszukiwania, mówi samo za siebie. Jeśli marzą Ci się takie pozycje, jakie w Google zajmuje Puccini, Ziko czy Merkury Market, zgłoś się do nas – robimy to nie od dziś.
 
Narzędzia
 
Podczas pozycjonowania stron www naszych Klientów posiłkujemy się ponad 10 zaawansowanymi narzędziami, które pomagają nam przeanalizować stan zastany, zaplanować optymalizację, a także monitorować efekty naszych działań. Mamy dostęp do najlepszych rozwiązań, dostępnych na rynku. Dzięki temu możemy mądrze wypozycjonować Twoją witrynę na najważniejsze dla Ciebie słowa kluczowe.

Jakie są narzędzia wspierające pozycjonowanie stron?

Senuto
 
Senuto pozwala na precyzyjną analizę i monitorowanie widoczności w oparciu o największą bazę słów kluczowych w Polsce. Senuto wykorzystujemy również do analizy słów kluczowych, jak i przy planowaniu treści na podstawie idei Topical Autorithy.
 
SEMrush
 
SEMrush jest bardzo popularnym narzędziem usprawniającym pracę w SEO, szczególnie na rynkach zagranicznych. Wewnętrzne algorytmy pomagają w analizie widoczności, słów kluczowych czy w analizie konkurencji, nawet w płatnych kanałach Google Ads czy PLA.
 
Screaming Frog
 
Screaming Frog SEO Spider to bardzo pomocne narzędzie w technicznej analizie serwisu i przygotowaniu audytu SEO. Pozwala szybko zdiagnozować słabe strony serwisu i w oparciu o zgromadzone dane podjąć właściwe decyzje. Niemal każda agencja SEO powie, że to jeden z filarów narzędzi w swojej stajni. 
 
Ahrefs
 
Narzędzie do analizy i monitorowania linków prowadzących do strony. Big data i szybkość odkrywania nowych linków to klucz do sukcesu w SEO. Dzięki sekcji Content Explorer jest doskonałym uzupełnieniem naszego procesu analizy słów kluczowych – Keyword Discovery.
 
ContentKing
 
Narzędzie do monitoringu zmian na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu bardzo szybko dowiemy się o zmianach na stronie, które nie powinny mieć miejsca, z możliwością szybkiej reakcji. Integracja ze Slackiem zapewnia odpowiedni przepływ informacji w teamie projektowym.
 
LongTailPro
 
W Promotraffic pracujemy w oparciu o ideę Technology Driven. LongTailPro pomaga w łatwym odkryciu mniej konkurencyjnych słów kluczowych, które dostarczą wartościowy ruch na każdym rynku!
 
Keyword Discovery
 
PromoTraffic Keyword Discovery to nasze autorskie rozwiązanie, które pozwala nam stworzyć kompletną analizę słów kluczowych dla Twojej strony internetowej. Korzysta z wymienionych wyżej narzędzi: Senuto i Ahrefs oraz Planera słów kluczowych Google. Na podstawie wyeksportowanych z nich danych możemy segmentować frazy i wybierać te, o które najbardziej opłaca się walczyć.
 
SurferSEO
 
To narzędzie, które prezentuje zupełnie nowe podejście do analizy contentu na stronie internetowej. Dzięki SurferSEO jesteśmy w stanie precyzyjnie określić najistotniejsze czynniki rankingowe dla każdego słowa kluczowego i pod jego kątem porównać treści w Twojej witrynie z najlepiej wypozycjonowaną konkurencją.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.