Zadbaj o długofalowy wzrost Twojej witryny. Pracuj z Zespołem SEO, który nastawiony jest na rozwój Twojego biznesu.
SEO w PromoTraffic to kompleksowy plan długofalowego wsparcia strony celem osiągnięcia wzrostu zakładanych KPI. SEO dedykowane jest wszystkim, którzy chcą zwiększyć ruch i przychody z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
Karol Wójcik
SEO Director
Nasza usługa to nie tylko podstawowe działania takie jak zwiększenie widoczności domeny. W PromoTraffic podchodzimy do zadania holistycznie, tworząc audyty, wdrażając zmiany techniczne, przeprowadzając kompleksowe migracje czy optymalizując pracę przy wykorzystaniu narzędzi. Pracując, stawiamy na priorytety uwzględniające uwagi i potrzeby Klienta. Tworzymy jakościowe treści, skutecznie pozyskujemy linki. Działamy w obszarze SEO na rynkach polskich oraz zagranicznych. Nasze działania obejmują także UX, SEO lokalne, SEO Maps czy SEO techniczne.
Nasz Zespół tworzy także autorskie narzędzia optymalizujące zarówno pracę, jak i koszty, jakie ponosi Klient. Jednym z nich jest Redirect PRO Mapper – narzędzie do automatycznego mapowania adresów URL. Innym rozwiązaniem, jakie stosujemy, jest Keywords Dynamics PRO Analyser, które pozwala na precyzyjne monitorowanie popularności marki.
W PromoTraffic wykorzystujemy także sztuczną inteligencję m.in.:
– poprzez generowanie treści Chat GPT, przy wykorzystaniu autorskich promptów, które dodatkowo są poddawane weryfikacji przez naszego korektora;
– Content Similarity Checker – to nasze autorskie narzędzie do analizy podobieństwa treści na stronie;
– PRO Metausz – kolejne narzędzie działu SEO do generowania atrakcyjnych tytułów i meta opisów.
Nasz Zespół składa się z wykwalifikowanych profesjonalistów, których ekspertyza opiera się na wieloletnim doświadczeniu w branży. Aby zapewnić naszym Klientom jeszcze wyższą jakość obsługi, działamy w oparciu o innowacyjny system segmentacji. Co to konkretnie oznacza? Nasz Zespół Specjalistów skupia się na czterech kluczowych obszarach, jakimi są brand, omnichannel, e-commerce oraz lead generation.
Każdy z tych obszarów obsługiwany jest przez dedykowany Zespół Ekspertów, co gwarantuje naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie klasy PRO. Dzięki tej spersonalizowanej strukturze jesteśmy w stanie skutecznie dostosować podejście do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego klienta, zapewniając kompleksową i efektywną obsługę we wszystkich obszarach działalności.
W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.
Tomasz Matonóg
Dyrektor omnichannel
Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”
Dorota Konopka
Head of Growth
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.
Adam Grybalow
CO-FOUNDER
Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.
Krystian Barciński
CEO JKB PRINT
Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.
Olena Holub
Digital marketing manager
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!
Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.
Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.
Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.
Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.
Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.
Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.
Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.
Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!
Do usługi pozycjonowania podchodzimy kompleksowo. Zajmujemy się nie tylko obszarem SEO, ale również UX, SEO Maps, czy SEO technicznym. Lata doświadczenia na dynamicznie zmieniającym się rynku marketingu internetowego nauczyły nas błyskawicznego reagowania i dostosowywania się do sytuacji. Wiemy, że współczesny marketing nieustannie się zmienia, dlatego doskonalimy warsztat w obszarach takich jak np. SEO na YouTube, czy kampanie kreatywne.
Efekty pozycjonowania stron naszych Klientów poparte są rzetelnymi raportami i analizami, które wskazują na wzrost widoczności witryn, zwiększenie zakresu ich słów kluczowych czy przyrost ruchu.
Jesteśmy Zespołem Pasjonatów, którzy rozwijają innowacyjne podejście do usługi. Nasz Zespół to doświadczeni Specjaliści (średni staż w Dziale to 5 lat w branży).
Skutecznie zadbamy o wzrost ilości sesji i widoczności Twojej strony w sieci. Efektem naszej pracy, będzie nie tylko zwiększony ruch, ale przychody, ponieważ jakość, jaką niesie dobre pozycjonowanie, to przede wszystkim wzrost biznesu. Zwiększymy przyrost leadów z tzw. organicznych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie SEO to również inwestycja w długofalowy wzrost firmy, bez konieczności zwiększania budżetów performance’owych.
Skutecznie zadbamy o wzrost ilości sesji i widoczności Twojej strony w sieci. Efektem naszej pracy, będzie nie tylko zwiększony ruch, ale przychody, ponieważ jakość, jaką niesie dobre pozycjonowanie, to przede wszystkim wzrost biznesu. Zwiększymy przyrost leadów z tzw. organicznych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie SEO to również inwestycja w długofalowy wzrost firmy, bez konieczności zwiększania budżetów performance’owych.
Algorytmy Google coraz większy nacisk kładą na jakość. Jeśli więc zależy Ci na skalowaniu biznesu, musisz liczyć się z pewnymi wydatkami. Pozycjonowanie strony internetowej to inwestycja jak każda inna. Obecność mocnych konkurentów o ugruntowanej pozycji na rynku wymaga przeznaczenia na pozycjonowanie strony odpowiednich budżetów. Jako że nikt nie posiada nieograniczonych środków na marketing w Internecie, znacznie lepiej jest skupić się na wybranych frazach kluczowych, niż bić się o te najbardziej popularne.
Podczas pozycjonowania strony w Google trzeba liczyć się z konkretnymi wydatkami zarówno w działaniach on-site, jak i off-site. W tym pierwszym przypadku koszty generuje konieczność rozbudowy witryny o nowe podstrony oraz tworzenie i rozwijanie treści na stronie, w obszarze tym mieści się też opracowanie strategii SEO i ciągła optymalizacja działań. W tym drugim przypadku koszty to zakup linków w określonych serwisach, a także za stworzenie treści, w których linki zostaną umieszczone. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, na temat niestandardowych możliwości linkowania zapytaj nas, o kampanie kreatywne.
Naszą współpracę otwiera warsztat SEO, podczas którego poznajmy się wzajemnie i ustalamy zasady komunikacji. Podczas spotkania omawiamy wizję na rozwój biznesu Partnera i poznajemy jego cele. Kolejny etap to audyt techniczny, analiza słów kluczowych, analiza konkurencji oraz strategia pozycjonowania. Wdrożenie i realizacja strategii na bieżąco monitorowana jest podczas regularnych statusów, dzięki czemu mamy kontrolę i możliwość elastycznego podejścia do projektu.
Audyt i optymalizacja strony
Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie swojej witryny w PromoTraffic, naszą pracę zaczniemy od przeprowadzenia audytu SEO. Uzyskasz więc dokument, w którym zawrzemy naszą ocenę Twojej strony, jej aspektów technicznych, zalecenia dotyczące jej rozbudowy oraz tworzenia treści. W audycie uwzględnimy między innymi takie czynniki jak szybkość ładowania strony, jej widoczność w wynikach wyszukiwania, tytuły i opisy meta description, nagłówki, treści, grafiki oraz linkowanie wewnętrzne.
Na tej podstawie dowiesz się, czego brakuje Twojej witrynie, co można usprawnić, jakie błędy należy wyeliminować. Dzięki audytowi będziemy wiedzieć, którymi elementami należy zająć się w pierwszej kolejności i jak zaplanować optymalizację, aby okazała się jak najbardziej skuteczna.
Tworzenie treści
Dla wyszukiwarki podstawą każdej strony internetowej jest jej treść. To właśnie ocena contentu przez Google w głównej mierze decyduje o pozycji witryny w SERP. Dlatego tak ważne jest to, by treści prezentowały jak najwyższą jakość i w jak największym stopniu odpowiadały wymaganiom robotów Google. Tworząc content na Twoją stronę, nie ograniczamy się jednak wyłącznie do zaleceń SEO. Mając na uwadze dobro Twojego biznesu, piszemy z myślą o użytkownikach witryny, a więc o Twoich potencjalnych klientach. Styl opisów i artykułów powinien być dostosowany do naturalnego języka czytelników, tematyka tekstów musi odpowiadać na ich pytania i potrzeby, a forma – przyciągać ich i zachęcać do zagłębiania się w stronę.
Nasz wewnętrzny dział Copywriterów każdego miesiąca dostarczy Ci nowe treści dla Twojej witryny. Powstaną one w oparciu o szczegółową analizę
stanu zastanego,
grupy docelowej,
działań konkurencji,
słów kluczowych,
linkowania.
Jednocześnie Copywriterzy w PromoTraffic zadbają o to, by content na Twojej stronie był nie tylko unikalny, ale i kreatywny. Pozycjonowanie w Google polega na docenianiu treści, które są przyjazne i angażujące dla użytkowników. Dlatego muszą one być napisane niebanalnie, z pomysłem – tak aby wciągnęły czytelnika. Tak pomyślany content skutkuje głębszymi wizytami odbiorców w witrynie: niższym współczynnikiem odrzucenia, dłuższym czasem przeznaczonym na sesję, większą liczbą podstron odwiedzonych podczas jednej sesji. To z kolei wyraźny sygnał dla Google, że strona jest wartościowa, a więc należy zaindeksować ją wysoko w wynikach wyszukiwania.
W zależności od tego, czego wymaga Twoja witryna w celu przyciągnięcia większej liczby potencjalnych klientów, a więc skalowania Twojego biznesu, dostarczymy Ci różne treści. Do tekstów najczęściej pisanych przez naszych Copywriterów należą:
– opisy kategorii i produktów – niezbędne w każdym e-commerce, pozwalające na zdobycie wysokich pozycji dla najważniejszych dla danego sklepu internetowego fraz kluczowych,
– opisy na stronę główną, poszczególne zakładki, landing page’e – istotne nie tylko z punktu widzenia pozycji strony w Google, ale też wizerunku marki i doświadczenia użytkownika w witrynie,
– artykuły branżowe i sponsorowane – których celem jest link-building, wpływający na ranking strony w Google,
– artykuły blogowe – najbardziej wymagające treści, które realizować mają cele inbound marketingu, odpowiadając na konkretne pytania użytkowników, zdobywając ich lojalność, zachęcając do ponownych wizyt.
Link building
Na czym polega link building i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania stron w Internecie? Częściowo pisaliśmy już o tym wcześniej: duża liczba linków prowadzących do Twojej witryny oznacza dla Google wysoką jakość tej strony. Im wyżej w rankingu znajdują się strony linkujące do Twojej, tym bardziej wartościowe są te odnośniki dla robotów. Zdobywając linki, można posłużyć się różnymi sposobami. Choć do popularnych rozwiązań należą tzw. szeptanki (linki na forach internetowych), warto decydować się na metody, które mają dla Google większą wartość. Wśród nich wymienić można choćby artykuły sponsorowane. Krótko mówiąc, wszystko, co oznacza tworzenie unikalnego, jakościowego contentu, powinno zostać docenione przez algorytm wyszukiwarki. Obok tych dwóch sposobów pozyskiwania linków, do najczęściej wykorzystywanych zaliczyć można:
– zamieszczanie danych firmy w katalogach branżowych,
– gościnne wpisy na blogach tematycznych,
– publikacje w presell pages,
– działania w mediach społecznościowych.
Pozyskując linki prowadzące do witryny, dbamy o to, by miały atrybut dofollow. W przeciwnym razie (nofollow) w żaden sposób nie wpłyną one na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Kierujemy się także zasadą, że jakość jest ważniejsza niż ilość. Oznacza to, że skupiamy się na content marketingu, który stanowi podstawę działań pozycjonujących stronę www. Dla Google istotniejszy będzie wartość wykreowanej treści oraz PageRank domen linkujących do Twojej witryny niż ich liczba.
Raporty i analizy
Żadne działania służące pozycjonowaniu strony w Internecie nie mają sensu, jeśli nie mierzy się ich efektów. Aby móc lepiej rozwijać Twój biznes i pozyskiwać dla Ciebie nowych klientów, na bieżąco monitorujemy skutki naszych prac. Służą nam do tego liczne profesjonalne narzędzia, pozwalające kontrolować rezultaty i optymalizować kampanie. Na ich podstawie przygotujemy Ci wyczerpujące raporty, dzięki którym rozeznasz się w postępach i będziesz mieć możliwość nadzorowania wszystkich działań. Każdego miesiąca dowiesz się, jak rośnie widoczność Twojej strony w Google, jak poszerza się jej zakres słów kluczowych i jak zwiększa się na niej ruch.
Posiłkując się Google Analytics i całym szeregiem płatnych narzędzi analitycznych, w PromoTraffic opracowujemy sprawozdania, które pozwalają nam poszerzać usługę pozycjonowania dla naszych Klientów. Analizy dotyczą zarówno ilości, jak i jakości ruchu na stronie i umożliwiają dostosowanie działań Specjalistów do bieżących potrzeb Twojego biznesu w Internecie.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Adam Grybalow
4FIZJO
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Milena Zielińska
VanityStyle
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.