Home Definicje Media Buying

Media Buying

Czym jest Media Buying?

Media Buying to proces zakupu przestrzeni reklamowej w różnych kanałach komunikacji – od tradycyjnych mediów, takich jak telewizja, radio, prasa czy outdoor, po kanały cyfrowe: strony internetowe, portale, aplikacje mobilne, media społecznościowe czy platformy gier. Jego celem jest strategiczne ulokowanie reklam w miejscach, które pozwolą dotrzeć do określonej grupy docelowej, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI).


Co obejmuje Media Buying?


Kluczowe aspekty Media Buying


Rola Media Buyera

Media buyer to specjalista, który:


Strategie Media Buying


Narzędzia w Media Buying


Zalety Media Buying


Pomiar wyników Media Buying

Efektywność działań mierzy się poprzez:


Podsumowanie

Media Buying to strategiczny proces, którego kluczowym celem jest zakup odpowiedniej przestrzeni reklamowej w najlepszej cenie, aby zapewnić marce maksymalny zasięg i skuteczność komunikacji. W dobie cyfrowej transformacji coraz częściej odbywa się on w modelu reklamy programmatic, co pozwala na automatyzację, precyzyjne targetowanie i bieżącą optymalizację kampanii.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o działaniach w obszarze Programmatic sprawdź naszą usługę.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.