Wydawca w marketingu internetowym to osoba fizyczna, firma lub organizacja, która udostępnia swoją powierzchnię reklamową w zamian za wynagrodzenie. W kontekście programmatic wydawca to właściciel strony internetowej, aplikacji mobilnej, serwisu wideo czy innej platformy cyfrowej, który sprzedaje przestrzeń reklamową poprzez zautomatyzowane systemy, takie jak SSP (Supply Side Platform). Dzięki temu reklamy są sprzedawane w czasie rzeczywistym (RTB), a wydawca osiąga maksymalne przychody, docierając jednocześnie do szerokiego grona reklamodawców.
Wydawca to kluczowy element ekosystemu reklamowego – dostarcza przestrzeń, na której reklamodawcy mogą emitować swoje przekazy. W modelu reklamy programmatic pełni rolę gospodarza zasobów, które – dzięki automatyzacji – są licytowane i sprzedawane w czasie rzeczywistym, co pozwala mu zwiększać zyski, jednocześnie dbając o jakość doświadczenia użytkowników.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.