Maj jest dla nas intensywnym miesiącem – mamy aż trzy okazje do pokazania się na targach i konferencjach, na których chcemy pozyskać kolejnych partnerów biznesowych.
10 maja zatrzymaliśmy się w Gdańsku, gdzie w Amber Expo odbyły się kolejne Targi eHandlu. Zdecydowanie było warto tam być. Dlaczego?
Targi eHandlu to wydarzenie niezwykle cenione w branży e-commerce. Spotykają się na nim najwięksi gracze na rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż internetową. W tym roku w halach Amber Expo zebrało się ponad 120 wystawców, w tym m.in. Shoper, PayU, DHL. To świetna okazja do tego, aby nawiązać wartościowe kontakty z ludźmi z branży oraz porozmawiać o nowych pomysłach na rozwój biznesu i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, co może znacznie pomóc w prowadzeniu kampanii dla firm e-commerce.
W takich wydarzeniach jak targi eHandlu najbardziej cenię sobie możliwość porozmawiania i wymienienia się dobrymi praktykami z branżowymi partnerami oraz dużą intensywność rozmów face to face, zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi klientami – komentuje Prezes Zarządu Robert Stolarczyk. To wszystko wspiera luźna atmosfera i przyjazny biznesowi klimat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wiosennej edycji targów i już nie możemy doczekać się edycji jesiennej w Warszawie – dodaje.
W ramach projektu internacjonalizacji już w najbliższy poniedziałek lecimy do San Francisco na Internet of Things – największą konferencję związaną z Internetem rzeczy, gdzie pojawią się przedstawiciele takich firm jak General Motors, Coca-Cola czy Philips.
Z kolei od przyszłego wtorku jesteśmy w Londynie na Going Global, targach przeznaczonych dla przedsiębiorców, chcących rozwijać eksport i ekspansję międzynarodową. Udział w tych wydarzeniach pozwoli nam na wymianę wartościowego know how z doświadczonymi specjalistami z całego świata, reprezentującymi różne branże. Przyczyni się m.in. do poprawy jakości naszych usług, a w konsekwencji do implementacji jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań w biznesach naszych klientów. Pomoże także w zdobyciu klientów z zagranicy, a co za tym idzie w uzyskaniu cennego doświadczenia na obcych rynkach.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.