Allegro uruchomiło nową możliwość generowania raportów sugerujących produkty, które warto dodać do konta w danej kategorii.
Nowa funkcjonalność ma istotny wpływ na rozwój oferty produktowej i decyzje dotyczące wprowadzania nowych prdouktów o niskiej konkurencyjności.
Jakie znaczenie, zdaniem naszego Head of Marketplace – Wojciecha Pelca, ma nowa funkcjonalność?
“Allegro to 49,388 mld zł sprzedaży tj. 45% udziału w polskim handlu internetowym w 2022r.
Wyobraźcie sobie, że platforma o tak dużym zasięgu udostępnia dane o produktach, których nie ma w ofercie i angażuje 150 tys Sprzedawców w uzupełnienie tej luki.
Cel jest oczywisty: Cokolwiek chcesz kupić powinno być dostępne na Allegro!
Wygląda na to, że platforma po raz kolejny skutecznie zawalczy o polskiego e-konsumenta.“
Nasz Dział Marketplace również aktywnie korzysta z nowych funkcjonalności we współpracy z Partnerami budującymi z nami swoją sprzedaż na Allegro.