Jak skutecznie komunikować się w biznesie międzynarodowym?
Nasz Head of International Expansion – Kamil Bobka, uczestniczył w inspirującym śniadaniu biznesowym pt. „Jak się komunikować w biznesie międzynarodowym – by być dobrze odebranym i bardziej skutecznym bez względu na różnice kulturowe”, prowadzonym przez Annę Krysiak – doświadczoną trenerkę i konsultantkę biznesową.
Spotkanie odbyło się w Izbie Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, a jego celem było: Omówienie standardów komunikacji w różnych krajach, aby budować silne i trwałe relacje biznesowe.
Jak podsumował Kamil: “Często podkreśla się znaczenie różnic kulturowych oraz zdolności adaptacji firm do lokalnych rynków, co jest bez wątpienia istotne. Jednakże, warto również pamiętać o uniwersalnych wzorcach zachowań w relacjach, które są podobne i zbliżone. Te wzorce mają duże znaczenie zarówno dla tego, jak reagujemy, jak i dla sposobu, w jaki komunikujemy się z innymi.”