Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Co dają studia na kierunku Digital Marketing? Przeczytaj wywiad z absolwentami!

3 min 1059
PromoTraffic | 11.02.2022

Kierunek "Digital marketing" na WSEI ma za zadanie przygotować studentów do pracy w marketingu. W toku zajęć wykładowcy przekazują nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne umiejętności, przydatne podczas planowania i prowadzenia kampanii digital marketingowych. PromoTraffic patronuje kierunkowi - nasi specjaliści zasilili kadrę wykładowczą, a najbardziej obiecujący studenci otrzymują szansę kontynuowania swojej przygody marketingowej w zespole PromoTraffic. Tak stało się w przypadku Agnieszki Szczygieł oraz Artura Kuropasia, którzy po ukończeniu kierunku, wzmocnili naszą załogę. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia o swojej przygodzie z digital marketingiem na WSEI!

Artur Kuropaś - PPC Executive

Dlaczego zainteresowałeś się ofertą studiów podyplomowych na WSEI?

WSEI w Krakowie jest w moim odczuciu jedną z najlepszych uczelni w tej części Polski, a nawet w skali całego kraju, która oferuje poziom nauczania podyplomowego na tak wysokim poziomie. Przedmioty na kierunku Digital Marketing są wykładane przez specjalistów, którzy posiadają praktyczne umiejętności i chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Co sprawiło, że podjąłeś decyzję o rozpoczęciu studiów?

Po pierwszej przygodzie z Digital Marketingiem postanowiłem doszkolić się w tej dziedzinie i związać z nią swoją przyszłość. Decyzja ta wiązała się z kompletnym przebranżowieniem i chciałem, żeby stało się to w odpowiedni sposób. Skorzystałem z oferty WSEI, aby poszerzyć i usystematyzować wiedzę oraz lepiej poznać praktyczną stronę marketingu.

Jaką wartość z Twojej perspektywy dają studia i prowadzący kierunek Digital Marketing?

Kierunek studiów podyplomowych, w których uczestniczyłem to przede wszystkim ogrom wiedzy, która jest poparta wieloletnim doświadczeniem wykładowców. Jest to świetne wprowadzenie, jak i pozyskanie nowej wiedzy w dziedzinie Digital Marketingu. Prowadzący koncentrują się na istotnych aspektach obszarów swoich działań i z zaangażowaniem przekazują informacje swoim słuchaczom. 

Czy studia pomogły Ci w znalezieniu właściwego pracodawcy?

Zdecydowanie tak. To właśnie podczas jednych z zajęć dowiedziałem się o naborze do jednej z krakowskich firm. Postanowiłem spróbować i złożyć swoją aplikację. Dzisiaj mogę już powiedzieć, że była to dobra decyzja, ponieważ pozytywnie ukończyłem okres próbny i jestem samodzielnym specjalistą. W PromoTraffic pracuję w dziale PPC i codziennie wykorzystuję wiedzę oraz umiejętności wyniesione z zajęć.

Które przedmioty i zajęcia najbardziej pomogły Ci w znalezieniu swojej ścieżki?

Najbardziej pomocne okazały się dla mnie zajęcia z analityki prowadzone przez Krystiana Kucharskiego. Nie od dzisiaj wiadomo, że analityczne podejście do prowadzonych działań reklamowych to podstawa sukcesu. Wiedza przekazana przez Krystiana otworzyła mi oczy na to, jak podejść do tego aspektu i wykorzystać go w codziennej pracy. 

Jaką wiedzę pozyskaną ze studiów dziś wykorzystujesz podczas pracy w PromoTraffic?

Wiedza pozyskana podczas studiów podyplomowych w WSEI pozwoliła mi na łatwiejszy start, a na dłuższą metę na bardziej efektywną pracę w PromoTraffic. Sprawniej posługuję się takimi narzędziami jak Google Analytics. Jestem także w stanie lepiej zrozumieć ofertę innych działów w PromoTraffic oraz skutecznie współpracować z nimi podczas świadczenia naszych usług.

Jeśli miałbyś wymienić jedną najważniejszą rzecz, którą chciałbyś przekazać potencjalnym studentom WSEI - co by to było?

Nigdy nie jest za późno na inwestowanie we własny rozwój. Może wiązać się to z chęcią pozyskania nowych wiadomości i doświadczenia od innych specjalistów lub z rozpoczęciem nowej przygody w życiu. Inwestowanie w samego siebie, w swoje umiejętności i kompetencje jest zawsze dobrym pomysłem. 

Agnieszka Szczygieł - PPC Executive

Dlaczego zainteresowałaś się studiami na kierunku Digital Marketing?

Zainteresowałam się kierunkiem Digital Marketing, ponieważ chciałam pogłębić swoją wiedzę z zakresu analityki internetowej. Ponadto zależało mi na nawiązaniu kontaktów z osobami zajmującymi się marketingiem online, poszerzeniem doświadczenia w branży i rozwinięciu umiejętności marketingowych

Jak oceniasz zajęcia na studiach podyplomowych z marketingu online w WSEI?

Każde zajęcia to odkrywanie nowego kawałka marketingi online. Były prowadzone przez różnych specjalistów, posiadających wiedzę praktyczną i teoretyczną z wielu dziedzin, co sprawia, że każdy zjazd okazał się niepowtarzalny. Mieliśmy możliwość uczestniczyć w efekcie synergii wiedzy i doświadczenia wykładowców oraz studentów. 

Jakie umiejętności zdobyłaś dzięki studiom?

Dzięki studiom opanowałam aspekty analityki internetowej i podstawy Google Analitycs. Rozpoczęłam przygodę z tworzeniem kanału na YT i domową produkcją filmów.

Które przedmioty były z twojej perspektywy najciekawsze i najbardziej przydatne?

Efekt wow miałam po zajęciach Strategia i planowanie kampanii marketingowej. Tworzenie kampanii marketingowych w oparciu o dane bardzo do mnie przemówiło i staram się stosować podobne rozwiązania. Bardzo cenię  też wszelkie zajęcia praktyczne, a było ich sporo: z tworzenia filmów, storytellingu, prowadzeniu kanału na YT, na IG

Czy uważasz, że studia pomogły ci w znalezieniu dobrej pracy?

Studia pomogły mi się lepiej zorientować w niuansach agencji marketingowych w Polsce i marek osobistych. Dzięki temu zobaczyłam, czym różnią się agencje, w czym się specjalizują i na tej podstawie mogłam zdecydować, że Promotraffic wpisuje się w moje wartości zawodowe i zainteresowania. W Promotraffic zafascynowało mnie bardzo mocne oparcie działań na danych i focus na działaniach płatnych w przestrzeni online. Dlatego w lipcu 2022 rozpoczęłam staż w dziale PPC.

Jaką wiedzę, wyniesioną ze studiów, wykorzystujesz w codziennej pracy?

Bazą moich codziennych zadań w agencji jest analizowanie danych i wyników. Większość dnia spędzam z narzędziem Google Analitycs, a przygodę z nim zaczęłam na zajęciach u Krystiana Kucharskiego. Ponadto dzięki różnorodności tematycznej zajęć mam szeroki pogląd na różne aspekty marketingu. To  pozwala mi lepiej widzieć ścieżkę zakupową klienta, układać strategię, wymyślać koncepcje reklamowe.

Komu poleciłabyś studia Digital Marketing?

Studia polecam wszystkim, którzy wiążą swoją przyszłość z marketingiem online, jak i tym, którzy już działają w tym obszarze i chcą poszerzyć swoje horyzonty.

Co doradziłabyś potencjalnym studentom WSEI?

Zgłaszajcie swoje potrzeby i zakres tematyczny, który Was interesuje. Aby korzystać z wiedzy zarówno prelegentów, jak i studentów. 

 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.