Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

E-commerce LIVE - wiedza, której potrzebuje Twój biznes!

7 1021
PromoTraffic | 06.05.2020

Z nieubłaganym kryzysem spowodowanym pandemią postanowiliśmy walczyć dzieląc się wiedzą. Nasi specjaliści wraz z zaproszonymi goścmi od początku kwietnia spotykają się z widzami w trakcie transmisji live na Facebooku. W przystępnej formie przedstawiają rozwiązania z dziedzin takich jak digital marketing, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Jak wskazuje nazwa serii - ze szczególnym uwzględnieniem biznesu e-commerce. Obejrzyj nagrania spotkań z ekspertami buduj swoją strategię razem z nami!

 

E-commerce Live #13 - Optymalizacja konwersji w e-commerce

Czas trwania: 1 godzina i 8 minut

Prowadzący: Marcin Cichoń - Head of Growth w IDEACTO i Robert Stolarczyk - CEO PromoTraffic

Z tego live'a dowiesz się:

  • czym jest optymalizacja konwersji w e-commerce i w jaki sposób może być realizowana,
  • czy CRO jest opłacalne dla sklepów internetowych i jakie korzyści niesie CRO dla e-commerce,
  • jakie są globalne trendy w CRO dla e-commerce oraz skąd czerpać najnowszą wiedzę,
  • czy CRO można realizować samodzielnie, czy lepiej wspomagać się agencją,
  • jak wybrać właściwą agencję do CRO.

E-commerce Live - Ideacto

E-commerce Live #12 - Technologia do wdrożenia e-commerce

Czas trwania: 1 godzina i 8 minut

Prowadzący: Tomasz Gutkowski - Business Development Director Unity Group i Robert Stolarczyk - CEO PromoTraffic

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak podjąć decyzję o wyborze technologii do wdrożenia e-commerce,
  • które obszary w firmie należy poddać analizie podczas procesu decyzyjnego,
  • na jakie pytania powinniśmy sobie odpowiedzieć w związku z prowadzeniem
  • działań mających na celu optymalizację e-commerce,
  • jak sprawdzić, czy firma już sprzedająca online jest gotowa na codzienny Black Friday,
  • na co zwrócić uwagę podczas wyboru konkretnej technologii.

E-commerce Live #11 - Jak rozwinąć płatności online w e-commerce?

Czas trwania: 1 godzina i 11 minut

Prowadzący: Łukasz Feruś, Regionalny Kierownik Sprzedaży w eService, Joanna Skoczylas, Product Manager w eService i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak powinien wyglądać początek współpracy pod względem płatności,
  • jak przenieść swój biznes do internetu,
  • jak wybrać dostawcę płatności.

E-commerce Live #10 - Jak prowadzić Facebooka na rynkach zagranicznych?

Czas trwania: 41 minut

Prowadzące: Paulina Pytel, Social Media Specialist w Promotraffic
i Magdalena Majewska, Head of PPC w Promotraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jakie są sposoby prowadzenia fanpage'y globalnych,
  • co jest ważne, gdy wchodzisz na rynek zagraniczny,
  • jak dostoswać działania płatne do rodzaju fanpege'a.

E-commerce Live #9 - Jak wykorzystać globalny potencjał E-commerce w ekspansji międzynarodowej?

Czas trwania: 1 godzina i 17 minut

Prowadzący: Konrad Zach, CEO Thinkhub i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak pokonać bariery stojące przed platformami e-commerce wchodzącymi na rynki zagraniczne,
  • jakie technologie mogą pomóc sklepowi internetowemu wyjść poza Polskę,
  • skąd czerpać informacje na temat specyfiki różnych rynków.

E-commerce Live #8 - Budowanie scenariuszy komunikacji w e-commerce

Czas trwania: 1 godzina i 14 minut

Prowadzący: Marek Palka, Business Strategic Partner w SMSAPI.pl i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak skutecznie pozyskiwać numery telefonów potencjalnych klientów,
  • jak skutecznie prowadzić marketing za pomocą SMS-ów,
  • jak będzie rozwijać się ten format komunikacji z klientami.

E-commerce LIVE #7 - Logistyka, która rozpędzi Twój e-commerce

Czas trwania: 52 minuty

Prowadzący: Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Omnipack i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak optymalizować czas prowadząc właśny e-commerce,
  • jak powinna być zorganizowana logistyka dla Twojej firmy, by mogła się ona rozwijać,
  • na czym polega outscource'ing dla e-commerce.

E-commerce LIVE #6 - SEO w dobie koronawirusa

Czas trwania: 1 godzina i 27 minut
Prowadzący: Karol Wójcik, Head of SEO w Promotraffic

i Michał Gwóźdź, Head of SEO Development w Promotraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak koronawirus wpłynął na zachowania użytkowników i poszczególne branże,
  • jak analizować spadki ruchu na stronie ,
  • jakie techniki SEO mające na celu poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania warto wykorzystać,
  • jakie są cele i obawy klientów w dobie pandemii,
  • jak będzie wyglądać SEO w przyszłości,
  • w jakie kursy SEO warto zainwestować swój czas.

E-commerce LIVE #5 - Jak dzięki połączeniu działań organicznych i płatnych rozkręcić sprzedaż na Facebooku?

Czas trwania: 1 godzina i 14 minut

Prowadzące: Paulina Pytel, Social Media Specialist w Promotraffic

i Magdalena Majewska, Head of PPC w Promotraffic

W prezentacji skierowanej przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem w biznesie e-commerce Head of PPC Magda i Social Media Specialist Paulina przedstawiły swoje sposoby na wykorzystanie potencjału, który drzemie w połączeniu płatnych kanałów reklamowych z działaniami w social media.

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak dzięki analizie liczbowej dopalić działania organiczne,
  • jak poprawnie dobrać formaty reklamowe,
  • jakie działania podjąć przechodząc z offline do online.

E-commerce LIVE #4 - Jak w erze pandemii obronić etat marketera?

Czas trwania: 1 godzina i 9 minut

Gość specjalny: Łukasz Wołek, Założyciel Eura7 i Abanana Advertising

Nasz gość specjalny opowiedział o tym, jakie błędy w myśleniu stoją za decyzjami o zmniejszeniu zaangażowania marketingowego firm i jak można wyjść naprzeciw potrzebom biznesu.

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak zmienia się marketing mix w dobie pandemii i kryzysu,
  • na co dziś zwracać uwagę planująćkomunikację marki,
  • dlaczego marketing może zyskać na znaczeniu w organizacji.

E-commerce LIVE #3 - Jak efektywnie zarządzać zespołem sprzedaży w czasie pandemii?

Czas trwania: 59 minut

Prowadzący: Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic 
Gość specjalny: Anna Burda, trenerka sprzedaży Sandler Training Polska

Nasz gość specjalny przedstawił swoją wizję tworzenia relacji z klientami i przekuwania ich na zysk. 

E-commerce LIVE #2 - Przegląd możliwych scenariuszy w rzeczywistości postkryzysowej w digitalu

Czas trwania: 1 godzina i 7 minut

Prowadzący: Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • dowiesz się o możliwych społecznych, ekonomicznych i gospodarczych skutkach rozwoju pandemii,
  • poznasz możliwe scenariusze wpływające na rynek reklamy digital,
  • dowiesz się, które kategorie e-commerce najwięcej zyskują, a ktore tracą.

E-commerce LIVE #1 - Jak mądrze ciąć budżety marketingowe w czasie kryzysu?

Czas trwania: 1 godzina i 3 minuty

Prowadzący: Krystian Kucharski, Wiceprezes zarządu i Performance Director Promotraffic

 

Z tego live'a dowiesz się:

  • jak dzięki konwersjom wspomaganym i modelom atrybucji analizować sprzedaż w sklepach internetowych i mądrze "ciąć" budżety marketingowe w dobie kryzysu gospodarczego,
  • czym jest model atrybucji "last click" i dlaczego jest niewłaściwy,
  • jak patrzeć na analizę kanałów marketingowych uwzględniając całą ścieżkę konsumenta,
  • na ile poszczególne kanały marketingowe wpływają na konwersje i jaka jest ich wartość w porównaniu z ponoszonymi na nie wydatkami,
  • w jakim stopniu kanały marketingowe nachodzą na siebie,
  • czy nachodzące na siebie kanały wspierają się, czy się kanibalizują,
  • na ile zwiększenie wydatków, ich zmniejszenie lub rezygnacja z danego źródła ruchu powinny wpłynąć na zmianę w generowaniu większych przychodów.

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.