Z nieubłaganym kryzysem spowodowanym pandemią postanowiliśmy walczyć dzieląc się wiedzą. Nasi specjaliści wraz z zaproszonymi goścmi od początku kwietnia spotykają się z widzami w trakcie transmisji live na Facebooku. W przystępnej formie przedstawiają rozwiązania z dziedzin takich jak digital marketing, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Jak wskazuje nazwa serii – ze szczególnym uwzględnieniem biznesu e-commerce. Obejrzyj nagrania spotkań z ekspertami buduj swoją strategię razem z nami!
Prowadzący: Łukasz Feruś, Regionalny Kierownik Sprzedaży w eService, Joanna Skoczylas, Product Manager w eService i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic
Z tego live’a dowiesz się:
jak powinien wyglądać początek współpracy pod względem płatności,
Prowadzące: Paulina Pytel, Social Media Specialist w PromoTraffic
i Magdalena Majewska, Head of PPC w PromoTraffic
W prezentacji skierowanej przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem w biznesie e-commerce Head of PPC Magda i Social Media Specialist Paulina przedstawiły swoje sposoby na wykorzystanie potencjału, który drzemie w połączeniu płatnych kanałów reklamowych z działaniami w social media.
Z tego live’a dowiesz się:
jak dzięki analizie liczbowej dopalić działania organiczne,
jak poprawnie dobrać formaty reklamowe,
jakie działania podjąć przechodząc z offline do online.
Gość specjalny: Łukasz Wołek, Założyciel Eura7 i Abanana Advertising
Nasz gość specjalny opowiedział o tym, jakie błędy w myśleniu stoją za decyzjami o zmniejszeniu zaangażowania marketingowego firm i jak można wyjść naprzeciw potrzebom biznesu.
Z tego live’a dowiesz się:
jak zmienia się marketing mix w dobie pandemii i kryzysu,
na co dziś zwracać uwagę planująćkomunikację marki,
dlaczego marketing może zyskać na znaczeniu w organizacji.
Prowadzący: Krystian Kucharski, Wiceprezes zarządu i Performance Director PromoTraffic
Z tego live’a dowiesz się:
jak dzięki konwersjom wspomaganym i modelom atrybucji analizować sprzedaż w sklepach internetowych i mądrze “ciąć” budżety marketingowe w dobie kryzysu gospodarczego,
czym jest model atrybucji “last click” i dlaczego jest niewłaściwy,
jak patrzeć na analizę kanałów marketingowych uwzględniając całą ścieżkę konsumenta,
na ile poszczególne kanały marketingowe wpływają na konwersje i jaka jest ich wartość w porównaniu z ponoszonymi na nie wydatkami,
w jakim stopniu kanały marketingowe nachodzą na siebie,
czy nachodzące na siebie kanały wspierają się, czy się kanibalizują,
na ile zwiększenie wydatków, ich zmniejszenie lub rezygnacja z danego źródła ruchu powinny wpłynąć na zmianę w generowaniu większych przychodów.