E-commerce LIVE - wiedza, której potrzebuje Twój biznes!
Z nieubłaganym kryzysem spowodowanym pandemią postanowiliśmy walczyć dzieląc się wiedzą. Nasi specjaliści wraz z zaproszonymi goścmi od początku kwietnia spotykają się z widzami w trakcie transmisji live na Facebooku. W przystępnej formie przedstawiają rozwiązania z dziedzin takich jak digital marketing, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Jak wskazuje nazwa serii - ze szczególnym uwzględnieniem biznesu e-commerce. Obejrzyj nagrania spotkań z ekspertami buduj swoją strategię razem z nami!
E-commerce Live #13 - Optymalizacja konwersji w e-commerce
Czas trwania: 1 godzina i 8 minut
Prowadzący: Marcin Cichoń - Head of Growth w IDEACTO i Robert Stolarczyk - CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- czym jest optymalizacja konwersji w e-commerce i w jaki sposób może być realizowana,
- czy CRO jest opłacalne dla sklepów internetowych i jakie korzyści niesie CRO dla e-commerce,
- jakie są globalne trendy w CRO dla e-commerce oraz skąd czerpać najnowszą wiedzę,
- czy CRO można realizować samodzielnie, czy lepiej wspomagać się agencją,
- jak wybrać właściwą agencję do CRO.
E-commerce Live #12 - Technologia do wdrożenia e-commerce
Czas trwania: 1 godzina i 8 minut
Prowadzący: Tomasz Gutkowski - Business Development Director Unity Group i Robert Stolarczyk - CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak podjąć decyzję o wyborze technologii do wdrożenia e-commerce,
- które obszary w firmie należy poddać analizie podczas procesu decyzyjnego,
- na jakie pytania powinniśmy sobie odpowiedzieć w związku z prowadzeniem
- działań mających na celu optymalizację e-commerce,
- jak sprawdzić, czy firma już sprzedająca online jest gotowa na codzienny Black Friday,
- na co zwrócić uwagę podczas wyboru konkretnej technologii.
E-commerce Live #11 - Jak rozwinąć płatności online w e-commerce?
Czas trwania: 1 godzina i 11 minut
Prowadzący: Łukasz Feruś, Regionalny Kierownik Sprzedaży w eService, Joanna Skoczylas, Product Manager w eService i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak powinien wyglądać początek współpracy pod względem płatności,
- jak przenieść swój biznes do internetu,
- jak wybrać dostawcę płatności.
E-commerce Live #10 - Jak prowadzić Facebooka na rynkach zagranicznych?
Czas trwania: 41 minut
Prowadzące: Paulina Pytel, Social Media Specialist w Promotraffic
i Magdalena Majewska, Head of PPC w Promotraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jakie są sposoby prowadzenia fanpage'y globalnych,
- co jest ważne, gdy wchodzisz na rynek zagraniczny,
- jak dostoswać działania płatne do rodzaju fanpege'a.
E-commerce Live #9 - Jak wykorzystać globalny potencjał E-commerce w ekspansji międzynarodowej?
Czas trwania: 1 godzina i 17 minut
Prowadzący: Konrad Zach, CEO Thinkhub i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak pokonać bariery stojące przed platformami e-commerce wchodzącymi na rynki zagraniczne,
- jakie technologie mogą pomóc sklepowi internetowemu wyjść poza Polskę,
- skąd czerpać informacje na temat specyfiki różnych rynków.
E-commerce Live #8 - Budowanie scenariuszy komunikacji w e-commerce
Czas trwania: 1 godzina i 14 minut
Prowadzący: Marek Palka, Business Strategic Partner w SMSAPI.pl i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak skutecznie pozyskiwać numery telefonów potencjalnych klientów,
- jak skutecznie prowadzić marketing za pomocą SMS-ów,
- jak będzie rozwijać się ten format komunikacji z klientami.
E-commerce LIVE #7 - Logistyka, która rozpędzi Twój e-commerce
Czas trwania: 52 minuty
Prowadzący: Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Omnipack i Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak optymalizować czas prowadząc właśny e-commerce,
- jak powinna być zorganizowana logistyka dla Twojej firmy, by mogła się ona rozwijać,
- na czym polega outscource'ing dla e-commerce.
E-commerce LIVE #6 - SEO w dobie koronawirusa
Czas trwania: 1 godzina i 27 minut
Prowadzący: Karol Wójcik, Head of SEO w Promotraffic
i Michał Gwóźdź, Head of SEO Development w Promotraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak koronawirus wpłynął na zachowania użytkowników i poszczególne branże,
- jak analizować spadki ruchu na stronie ,
- jakie techniki SEO mające na celu poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania warto wykorzystać,
- jakie są cele i obawy klientów w dobie pandemii,
- jak będzie wyglądać SEO w przyszłości,
- w jakie kursy SEO warto zainwestować swój czas.
E-commerce LIVE #5 - Jak dzięki połączeniu działań organicznych i płatnych rozkręcić sprzedaż na Facebooku?
Czas trwania: 1 godzina i 14 minut
Prowadzące: Paulina Pytel, Social Media Specialist w Promotraffic
i Magdalena Majewska, Head of PPC w Promotraffic
W prezentacji skierowanej przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem w biznesie e-commerce Head of PPC Magda i Social Media Specialist Paulina przedstawiły swoje sposoby na wykorzystanie potencjału, który drzemie w połączeniu płatnych kanałów reklamowych z działaniami w social media.
Z tego live'a dowiesz się:
- jak dzięki analizie liczbowej dopalić działania organiczne,
- jak poprawnie dobrać formaty reklamowe,
- jakie działania podjąć przechodząc z offline do online.
E-commerce LIVE #4 - Jak w erze pandemii obronić etat marketera?
Czas trwania: 1 godzina i 9 minut
Gość specjalny: Łukasz Wołek, Założyciel Eura7 i Abanana Advertising
Nasz gość specjalny opowiedział o tym, jakie błędy w myśleniu stoją za decyzjami o zmniejszeniu zaangażowania marketingowego firm i jak można wyjść naprzeciw potrzebom biznesu.
Z tego live'a dowiesz się:
- jak zmienia się marketing mix w dobie pandemii i kryzysu,
- na co dziś zwracać uwagę planująćkomunikację marki,
- dlaczego marketing może zyskać na znaczeniu w organizacji.
E-commerce LIVE #3 - Jak efektywnie zarządzać zespołem sprzedaży w czasie pandemii?
Czas trwania: 59 minut
Prowadzący: Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic
Gość specjalny: Anna Burda, trenerka sprzedaży Sandler Training Polska
Nasz gość specjalny przedstawił swoją wizję tworzenia relacji z klientami i przekuwania ich na zysk.
E-commerce LIVE #2 - Przegląd możliwych scenariuszy w rzeczywistości postkryzysowej w digitalu
Czas trwania: 1 godzina i 7 minut
Prowadzący: Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- dowiesz się o możliwych społecznych, ekonomicznych i gospodarczych skutkach rozwoju pandemii,
- poznasz możliwe scenariusze wpływające na rynek reklamy digital,
- dowiesz się, które kategorie e-commerce najwięcej zyskują, a ktore tracą.
E-commerce LIVE #1 - Jak mądrze ciąć budżety marketingowe w czasie kryzysu?
Czas trwania: 1 godzina i 3 minuty
Prowadzący: Krystian Kucharski, Wiceprezes zarządu i Performance Director Promotraffic
Z tego live'a dowiesz się:
- jak dzięki konwersjom wspomaganym i modelom atrybucji analizować sprzedaż w sklepach internetowych i mądrze "ciąć" budżety marketingowe w dobie kryzysu gospodarczego,
- czym jest model atrybucji "last click" i dlaczego jest niewłaściwy,
- jak patrzeć na analizę kanałów marketingowych uwzględniając całą ścieżkę konsumenta,
- na ile poszczególne kanały marketingowe wpływają na konwersje i jaka jest ich wartość w porównaniu z ponoszonymi na nie wydatkami,
- w jakim stopniu kanały marketingowe nachodzą na siebie,
- czy nachodzące na siebie kanały wspierają się, czy się kanibalizują,
- na ile zwiększenie wydatków, ich zmniejszenie lub rezygnacja z danego źródła ruchu powinny wpłynąć na zmianę w generowaniu większych przychodów.
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora