Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

2 min 689
PromoTraffic | 16.12.2019

9 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyło się duże wydarzenie branżowe, którego celem było przekazanie uczestnikom niezbędnych informacji pozwalających na skalowanie przez firmę działań online. Wydarzenie było przeznaczone dla firm z branży e-commerce oraz biznesów, posiadających produkty globalne.  Dowiedz się, jak wyglądał przebieg spotkania i o czym toczyły się rozmowy! 

Promotraffic wśród prelegentów

Nasza agencja, jako jedna z trzech (obok Bluerank i Sempai), miała możliwość zaprezentowania swojego wystąpienia w formie warsztatu. W Promotraffic zależy nam na wspieraniu firm z branży e-commerce w internacjonalizacji w efekcie planowania i realizacji kampanii reklamowych na obcych rynkach, dlatego tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie i szansa wystąpienia w tak prestiżowym evencie.

Marketing internetowy na rynkach zagranicznych - efektywne i praktyczne rozwiązania

Uczestnicy wydarzenia Eksport online z Google w ramach Internetowych Rewolucji mieli szansę na poznanie dobrych praktyk związanych z rozpoczęciem działań na nowych rynkach, tego, jak przygotować  do tego kroku firmę oraz mogli wysłuchać, jakie są różnice w zachowaniu klientów w różnych krajach. 

Ponieważ udział w evencie mogli wziąć zarówno przedstawiciele firm, które dopiero rozpoczynają swoje działania na rynkach zagranicznych, jak i ci, którzy już mają na swoim koncie doświadczenia w tym zakresie, całość została podzielona na 4 różne ścieżki, w obrębie których odbywały się warsztaty:

  • ścieżka 1: ABC cyfrowego eksportu - od czego zacząć?
  • ścieżka 2: Infrastruktura cyfrowego eksportu - o jakie obszary powinieneś zadbać? 
  • ścieżka 3: Efektywne dotarcie do klienta zagranicznego.
  • ścieżka 4: Startup na skalę globalną.

W ścieżce trzeciej,  Efektywne dotarcie do klienta zagranicznego, swoje wystąpienie zaprezentował wiceprezes Promotraffic, Krystian Kucharski.  Przedstawił kulisy współpracy naszej agencji z klientem SneakerStudio, z którym prowadzimy działania na ponad 20 rynkach zagranicznych. Głównym obszarem pracy są działania PPC w Google Ads i Facebook Ads.

Spektakularne efekty nie byłyby możliwe do osiągnięcia bez profesjonalnych narzędzi (Whoop Apps, ROIHunter, Revealbot, PPC Bee, Orbiter, Spaceboost oraz Feedink) oraz wysokich kompetencji naszych specjalistów.

Zainteresowane osoby szczegółami tej współpracy, zachęcamy do obejrzenia poniższego wideo:

CEO Promotraffic o Eksport online z Google w ramach Internetowych Rewolucji

Wrażeniami z eventu dzieli się nasz CEO, Robert Stolarczyk:

Inicjatywy takie  jak ‘Eksport online z Google’ w ramach Internetowych Rewolucji oceniam bardzo pozytywnie. Coraz większa aktywność na polskim rynku w obszarze inicjatyw wspierających globalizowanie biznesu to coś, czego polski e-commerce potrzebuje. Coraz więcej sklepów internetowych ma poczucie tego, że pociąg zwany internacjonalizacją, zaczyna odjeżdżać, ale jeszcze nie każdy wie, jak i z jakim bagażem efektywnie do niego wsiąść.

Jako Promotraffic, m.in. wspólnie z Google jako kluczowym partnerem technologicznym, staramy się edukować rynek, dzielić własnymi doświadczeniami, przypadkami sukcesów i porażek po to, aby tych pierwszych było dużo więcej.

Dziś, mając dostęp do danych i narzędzi choćby takich jak Google Market Explorer, mamy możliwość coraz dokładniejszego prognozowania tego, na który rynek zagraniczny warto wejść, jak się do tego przygotować i na co uważać. Jakie są na nim szanse a jakie zagrożenia. Wierzymy, że 2020 rok będzie rokiem internacjonalizacji polskiego e-commerce, a my będziemy mieli w tym swój duży udział. 

Gościem honorowym eventu była Jadwiga Emilewicz, Minister Rozwoju. Całe wydarzenie swoją obecnością uświetniło wielu cenionych w branży prelegentów, a na koniec spotkania odbył się konkurs wiedzy o eksporcie online.

PromoTraffic to napędzana technologią agencja specjalizująca się w pracy dla eCommerce. Wyróżnia się światowej klasy narzędziami działającymi w oparciu o machine learning oraz unikalnym know how. Efekty osiągnięte przez PromoTraffic znajdowały uznanie podczas European Search Awards, Premier Partner Awards czy Ekomersów.
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.