Wrzesień jest dla PromoTraffic czasem intensywnej pracy i rozwoju. Na początku miesiąca zorganizowaliśmy kolejną edycję wydarzenia Export Strategy, tym razem w Krakowie. Wraz z naszym partnerem Google przybliżaliśmy Klientom temat internacjonalizacji. O czym dokładnie rozmawialiśmy? Przekonaj się sam!
To nie pierwszy raz, kiedy razem z Google organizujemy warsztat dla naszych Klientów oraz firm zainteresowanych naszymi usługami. Poprzednia edycja Export Strategy miała miejsce w lipcu w Warszawie. Na początku września wydarzenie odbyło się w krakowskiej siedzibie Google, a na jego temat przewodni wybraliśmy internacjonalizację, której popularność łatwo zaobserwować dziś w trendach sprzedażowych.
Podczas spotkania zaprezentowało się trzech prelegentów. Jako pierwszy, o wsparciu Google przy wchodzeniu na rynki zagraniczne, mówił Oskar Braszczyński. Poruszył między innymi temat wyzwań, które czyhają na nas w działaniach eksportowych. Drugie wystąpienie należało do naszego CEO Roberta Stolarczyka. Podzielił się z publicznością wiedzą na temat eksportowej checklisty, a zwłaszcza przydatnych narzędzi, między którymi znalazł się Market Finder od Google. Trzecią prezentację przedstawił Wiceprezes i Performance Director PromoTraffic Krystian Kucharski. Dotyczyła ona narzędzi do planowania działań eksportowych, a opierała się o case study sukcesu wynikającego ze współpracy naszej firmy z marką SneakerStudio.
Krakowska odsłona Export Strategy, podobnie jak pierwsza edycja wydarzenia, cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wśród gości pojawili się przedstawiciele takich firm jak między innymi Onninen, Dr Green, 4F, Bielenda, Picodi czy Batna.
Bardzo cenię sobie inicjatywę PromoTraffic, które wspólnie z Google organizuje wydarzenia Export Strategy – mówi Łukasz Gwóźdź, Marketing and Analysis Director w Picodi. – To bardzo dobra okazja, żeby poznać procesy i narzędzia firm rozszerzających swoją działalność o rynki zagraniczne. A także pozyskać kontakty do firm ułatwiających tego typu ekspansję – prócz obszaru marketingu są to np. logistyka, tłumaczenia, prawo czy obsługa klientów. Praktyczne kompetencje prowadzących pozwalają poznać działania od środka. Wartością dodaną jest możliwość nawiązania ciekawych relacji biznesowych wśród zaproszonych gości oraz koleżeńska atmosfera spotkań – tłumaczy.
Takie warunki sprzyjały wymianie doświadczeń oraz networkingowi, a że dodatkowych pytań nie brakowało, już teraz planujemy kolejną edycję warsztatu. Tym razem postawimy na jeszcze bardziej rozbudowaną formę. Więcej informacji niebawem!
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.