Organizujemy kolejną edycję Export Strategy razem z Google
Wrzesień jest dla PromoTraffic czasem intensywnej pracy i rozwoju. Na początku miesiąca zorganizowaliśmy kolejną edycję wydarzenia Export Strategy, tym razem w Krakowie. Wraz z naszym partnerem Google przybliżaliśmy Klientom temat internacjonalizacji. O czym dokładnie rozmawialiśmy? Przekonaj się sam!
Google & PromoTraffic Export Strategy
To nie pierwszy raz, kiedy razem z Google organizujemy warsztat dla naszych Klientów oraz firm zainteresowanych naszymi usługami. Poprzednia edycja Export Strategy miała miejsce w lipcu w Warszawie. Na początku września wydarzenie odbyło się w krakowskiej siedzibie Google, a na jego temat przewodni wybraliśmy internacjonalizację, której popularność łatwo zaobserwować dziś w trendach sprzedażowych.
Podczas spotkania zaprezentowało się trzech prelegentów. Jako pierwszy, o wsparciu Google przy wchodzeniu na rynki zagraniczne, mówił Oskar Braszczyński. Poruszył między innymi temat wyzwań, które czyhają na nas w działaniach eksportowych. Drugie wystąpienie należało do naszego CEO Roberta Stolarczyka. Podzielił się z publicznością wiedzą na temat eksportowej checklisty, a zwłaszcza przydatnych narzędzi, między którymi znalazł się Market Finder od Google. Trzecią prezentację przedstawił Wiceprezes i Performance Director PromoTraffic Krystian Kucharski. Dotyczyła ona narzędzi do planowania działań eksportowych, a opierała się o case study sukcesu wynikającego ze współpracy naszej firmy z marką SneakerStudio.
Druga edycja, drugi sukces. Co dalej?
Krakowska odsłona Export Strategy, podobnie jak pierwsza edycja wydarzenia, cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wśród gości pojawili się przedstawiciele takich firm jak między innymi Onninen, Dr Green, 4F, Bielenda, Picodi czy Batna.
Bardzo cenię sobie inicjatywę PromoTraffic, które wspólnie z Google organizuje wydarzenia Export Strategy – mówi Łukasz Gwóźdź, Marketing and Analysis Director w Picodi. – To bardzo dobra okazja, żeby poznać procesy i narzędzia firm rozszerzających swoją działalność o rynki zagraniczne. A także pozyskać kontakty do firm ułatwiających tego typu ekspansję – prócz obszaru marketingu są to np. logistyka, tłumaczenia, prawo czy obsługa klientów. Praktyczne kompetencje prowadzących pozwalają poznać działania od środka. Wartością dodaną jest możliwość nawiązania ciekawych relacji biznesowych wśród zaproszonych gości oraz koleżeńska atmosfera spotkań – tłumaczy.
Takie warunki sprzyjały wymianie doświadczeń oraz networkingowi, a że dodatkowych pytań nie brakowało, już teraz planujemy kolejną edycję warsztatu. Tym razem postawimy na jeszcze bardziej rozbudowaną formę. Więcej informacji niebawem!
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora