FreshMail.pl
    • 0
    • 4 min
    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    W ostatnim numerze magazynu „Media&Marketing Polska” ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.

    Jest to dla nas kolejna pozytywna wiadomość w tym tygodniu – zaledwie we środę pisaliśmy o nominacji w konkursie Google Premier Partner Awards

     

    Jak ocenili nas klienci w raporcie Media&Marketing Polska?

    Szczególnie dumni jesteśmy z wysokich not w kategorii:

    • Projekty agencji są skuteczne – 5,5/6

    • Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży – 5,4/6

    • Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy – 5,5/6

    W pozostałych kategoriach otrzymaliśmy również wysokie oceny, wypadające powyżej średniej. Poza dobrą oceną klientów, zwiększyliśmy obroty o 35%, zatrudniamy o 5 osób więcej niż w ubiegłym roku, co wpłynęło na wyśmienitą ostateczną ocenę.

     

    Co jest oceniane w raporcie „Media&Marketing Polska”?

    Kolejna edycja raportu przedstawia ogólną ocenę zadowolenia ze współpracy z daną agencją w minionym roku oraz intencję polecenia jej przyjacielowi.

    Respondenci mogli wyrazić swoje zadowolenie lub niezadowolenie na skali sześciopunktowej, gdzie 1 oznacza “zdecydowanie nie zgadzam się” lub “zdecydowanie nie”, a 6 – “zdecydowanie zgadzam się” lub “zdecydowanie tak” (w zależności od sformułowanego pytania).

     

    Robert Stolarczyk, Prezes Zarządu PromoTraffic, o debiucie PromoTraffic w raporcie:

    „Niezmiernie cieszę się, że debiutujemy w raporcie „Media&Marketing Polska” jako najlepsza agencja SEO/SEM. Otrzymaliśmy bardzo dobre oceny od naszych klientów, co dodaje nam skrzydeł i jeszcze bardziej motywuje efektywnej pracy.

    Szczególnie cieszy mnie bardzo wysoka ocena ponad średnią w kategorii Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i naszą wysokością sprzedaży, bo za wysokością sprzedaży stoją dobre, przemyślane projekty i rozsądnie wydawany budżet.

    Bardzo dobre oceny w raporcie to zdecydowanie sukces zespołowy. Na pewno będziemy się starać, aby w przyszłym roku zwiększyć dynamikę wzrostu i polepszyć oceny naszych klientów. Chcemy to osiągnąć rozwojem w kierunku performance marketingu, z mocnym naciskiem na efektywne SEO, kampanie PPC, analitykę i content marketing”.

    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl