Przedwczoraj w Warszawie odbyło się zamknięcie programu CEE Elevator. Wzięliśmy udział w spotkaniu podsumowującym 6 miesięcy warsztatów, które pozwoliły nam rozwinąć się pod okiem naszego partnera Google. Cykl stanowi kontynuację zeszłorocznego programu Agency of Tomorrow i dedykowany jest 33 wyjątkowo szybko rozwijającym się agencjom z regionu Europy Wschodniej. Zobacz, na czym polegał Google Elevator i jak go oceniamy!
24 września w Warszawie odbyło się wydarzenie podsumowujące półroczny program warsztatów z Google. Pojawili się na nim właściciele strategicznych dla Google agencji marketingowych. Spotkanie poświęcone było zarządzaniu biznesem w obliczu przemian zachodzących na dzisiejszym rynku. Przed liderami stoją wyzwania polegające między innymi na przygotowaniu następnego pokolenia do zarządzania agencją. Warsztaty obejmowały szerokie spektrum zagadnień HR-owych, takich jak efektywne tworzenie ścieżek rozwoju czy budowa struktur agencji.
Uczestnicy spotkania mieli szansę podsumować 6 miesięcy regularnej pracy z mentorami zaproszonymi do programu przez Google, wysłuchać wystąpień ekspertów, ale także osobiście powymieniać się doświadczeniami. Wśród prelegentów znalazł się Janusz Stabik – coach i strateg wspierający agencje w ich rozwoju – oraz Simone Lafargue – właścicielka firmy specjalizującej się w skalowaniu biznesów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Jak udział w programie CEE Elevator ocenia CEO PromoTraffic Robert Stolarczyk? Jesteśmy szczęśliwi, że Google, jako nasz kluczowy partner technologiczno-strategiczny, daje nam możliwość podnoszenia kompetencji dzięki projektom takim jak Google Elevator. Jest to program dedykowanego wsparcia dla najlepszych partnerów Google w regionie CEE, stanowiący kontynuację projektu Agency of Tomorrow – wyjaśnia.
W jego ramach przez ostanie 6 miesięcy uczestniczyliśmy w warsztatach z najlepszymi trenerami w obszarze wsparcia agencji, obejmującym na przykład automatyzację, strategię, sprzedaż, technologię. W efekcie uczestnictwa zaprojektowaliśmy kluczowe w perspektywie najbliższych lat inicjatywy, które realnie przełożą się na efektywność kampanii, jakie realizujemy dla klientów nie tylko na terenie Polski, ale i całego regionu CEE, mającego bardzo duży potencjał – zachwala.
PromoTraffic jest jedną z 33 agencji z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej, która wzięła udział w programie Google Elevator. Dzięki niemu przez pół roku pod okiem ekspertów intensywnie pracowaliśmy nad automatyzacją, optymalizacją i skanowaniem procesów w agencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o statusie certyfikowanego Partnera Google, zajrzyj do artykułu Magdy, naszej PPC Team Leader.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.