W ostatni piątek mieliśmy przyjemność po raz pierwszy zorganizować wspólnie z Facebook Polska wydarzenie dedykowane dla firm działających w sektorze e-commerce. Celem spotkania było poznanie najskuteczniejszych form reklamowych dostępnych w ramach Facebook Ads dla e-commerce, omówienie najskuteczniejszych w skali globalnej strategii brandingowych i performance dla sklepów internetowych oraz zainspirowanie do globalnej ekspansji e-commerce na bazie case study Sneakerstudio&Promotraffic.
Uczestnikami wydarzenia były osoby decyzyjne po stronie sklepów internetowych współpracujących z Promotraffic (m.in. SneakerStudio, TOUS, Isprzet, Onninen). Nie zabrakło też ponad 20 przedstawicieli sklepów internetowych szukających przestrzeni do rozwoju w obszarze Facebooka.
Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Michała Michalaka z Facebooka pod tytułem “Pitch like a pro”, podczas którego uczestnicy mogli posłuchać m.in. o tym, jakie kampanie w ujęciu globalnym odnoszą sukcesy, jakie są dobre praktyki dotyczące planowania działań na Facebooku z uwzględnieniem lejka zakupowego oraz jakie formaty reklamowe są obecnie najbardziej efektywne. Michał podzielił się też inspiracjami dotyczącymi kreacji reklamowych, które dziś w e-commerce wyróżniają się największą skutecznością.
Kolejny blok tematyczny należał do Krystiana Kucharskiego, wiceprezesa PromoTraffic. Opowiedział on o współpracy naszej agencji z klientem z SneakerStudio, która zaowocowała podbojem przeszło 20 rynków zagranicznych. Nie byłoby to możliwe bez zaawansowanej analityki internetowej, odpowiedniej strategii, a także odwagi i zaufania SneakerStudio oraz partnerskiego podejścia. Ważne były też profesjonalne narzędzia, m.in. Whoop Apps, ROIHunter, PPC Bee, Feedink Orbiter czy Spaceboost.
Współpraca ta jest również przykładem, jak silne partnerstwo między PromoTraffic z Google czy Facebookiem przekłada się na rezultaty sklepów internetowych, które nam zaufały.
Poniżej znajdziesz krótkie wideo podsumowujące ekspansję Sneakerstudio na rynkach zagranicznych:
Ostatnia sesja była poprowadzona przez Roberta Stolarczyka – CEO Promotraffic. Robert w trakcie wystąpienia poruszył takie kwestie jak: strategiczne przygotowanie do ekspansji na rynki zagraniczne w przypadku e-commerce, najpopularniejsze metody płatności na danych rynkach, stopień penetracji Internetu w zależności od lokalizacji czy nawyki zakupowe internautów w Europie.
Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nagranie z prelekcji Roberta podczas ostatnich Targów eHandlu w Warszawie:
“Jako agencja chętnie dzielimy się wiedzą, a przy okazji sami wciąż szukamy inspiracji i nowych rozwiązań, aby trzymać rękę na pulsie. Robimy wszystko, aby pracujący z nami klienci oraz pozostałe firmy z branży e-commerce, czerpały korzyści z naszego bliskiego partnerstwa z Facebookiem. Można od nas oczekiwać kolejnych wydarzeń, które nakierowane będą na wsparcie w dążeniu do bycia liderem rynku lub obronienia tej pozycji przed konkurencją. Od dłuższego czasu obserwowany jest trend prowadzenia działań polskich sklepów internetowych na zagranicznych rynkach, co wymaga nie tylko dobrze przemyślanej strategii, ale i zaplecza technologicznego. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, stawiamy na niestandardowe podejście oraz współpracę z takimi partnerami jak Google czy Facebook, aby biznes przynosił oczekiwane rezultaty”. – Robert Stolarczyk, CEO
Pierwsza edycja Promotraffic&Facebook E-commerce Event zgromadziła 35 osób decyzyjnych reprezentujących znane marki e-commerce w Polsce, co zachęciło nas do planowania kolejnego spotkania, w podobnej, unikalnej formule!
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.