FreshMail.pl
    • 0
    • 5 min
    Iza Majocha
    Napisane przez
    Iza Majocha

    Nasza misja internacjonalizacja trwa w najlepsze – po wizycie na targach E-commerce Berlin Expo i konferencji Mobile World Congress w Barcelonie, przyszedł czas na wyprawę na konferencję SMX w Monachium.

    Czym jest SMX?

    SMX czyli Search Marketing Expo to największa konferencja poświęcona SEO i SEM na świecie, która odbywa się kilka razy do roku w największych miastach Stanów Zjednoczonych i Europy. Co najważniejsze, SMX skupia przede wszystkim osoby decyzyjne ze świata SEO i SEM, zaangażowane w kupowanie mediów, narzędzi i usług dla ich biznesów.

    SMX Monachium

    To nie nasza pierwsza wizyta na SMX – w zeszłym roku odwiedziliśmy również jej edycję w Nowym Jorku! Wyjazd do Stanów Zjednoczonych okazał się dla nas tak owocny (mieliśmy okazję zaprezentować tam nasze case study współpracy z marką Puccinni, która z naszą pomocą zanotowała 750 % wzrostu sprzedaży!), że bez żadnego zawahania spakowaliśmy walizki i ruszyliśmy również w kierunku Monachium.

    Dlaczego pojechaliśmy na SMX?

    Bo nie ma lepszego miejsca, by znaleźć się w samym centrum wydarzeń ze świata SEO i SEM! Dlatego gdy w ramach naszej Misji Internacjonalizacja myśleliśmy od wydarzeniach z areny międzynarodowej, na których koniecznie musimy się pojawić – SMX natychmiast pojawił się na naszej liście. Jako ambitna i ciągle rozwijająca się agencja wiedzieliśmy, że wyciągniemy z tej konferencji wiele cennego know-how i inspiracji do dalszej pracy dla naszych klientów.

    Bardzo się cieszymy, że jako wystawcy znaleźliśmy się w gronie tak znakomitych firm i narzędzi jak Majestic, SEO PowerSuite czy Link Research Tools.

    Poza tym nie mogliśmy odpuścić sobie okazji wysłuchania wystąpień takich ekspertów jak Larry Kim – założyciel firmy Wordstream, który do Monachium przyleciał by podzielić się informacjami na temat swojego nowego projektu Mobile Monkey, który za pomocą sztucznej inteligencji ma wspierać rozwiązania marketingowe. Po wysłuchaniu jego prezentacji nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że jest takim samym fanem kosmosu i rakiet jak my! 😉

     

    🇬🇧 Who would' ve expected, that Larry Kim is just as huge fan o rockets 🚀 as we are 😉 After his stunning presentation…

    Gepostet von PromoTraffic am Dienstag, 20. März 2018

     

    Poza nim na scenie wystąpią również John Muller, Greg Gilford, Bartosz Góralewicz, Tom Anthony, Lesly T, Lisa Myers i Johannes Schaback.

    SMX Monachium

    Jesteś w okolicach konferencji i chciałbyś się z nami spotkać? Zapraszamy do budki numer 2, tuż obok takich firm jak PitchBox, Smec, Whoop Apps i Link Research Tools. Z przyjemnością porozmawiamy z tobą o tym, jak możemy pomóc ci zwiększyć twoją sprzedaż! Na miejscu będziemy przez cały czas trwania konferencji czyli od 20 do 21 marca.

     

    Gdzie odlatujemy potem?

    Na naszej gwiezdnej mapie międzygalaktycznych podróży znajduje się jeszcze wiele miejsc, w których już nie możemy się doczekać, by móc zaparkować naszą rakietę! W kwietniu czeka nas ważne wydarzenie w naszym “rodzinnym” Krakowie, czyli Targi E-handlu. Później kierujemy się w stronę Londynu, gdzie weźmiemy udział w UC Expo. Po (zwykle) deszczowym Londynie lecimy do słonecznej Kalifornii gdzie wylądujemy w ramach naszej tajemniczej misji gospodarczej. Mimo ciągłych podróży, sercem ciągle jesteśmy najbliżej Polski, dlatego w listopadzie z przyjemnością weźmiemy udział w Targach E-handlu w Warszawie.

    SMX Monachium

    Relacje z wszystkich wydarzeń na których aktualnie się znajdujemy prowadzimy aktywnie na naszym Facebooku, Instagramie i Twitterze także nie zapomnij o tym, żeby koniecznie nas tam śledzić. I nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera – dzięki niemu żadne tajniki marketingowej wiedzy NIGDY cię nie ominą!

     

    Iza Majocha
    Napisane przez
    Iza Majocha

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl