Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic na CxO Academy - projekcie warsztatowo-szkoleniowym Google

5 min 284
PromoTraffic | 15.11.2019

Początkiem listopada (7-8.11) wzięliśmy udział w projekcie szkoleniowo-warsztatowym CxO Academy. Towarzyszyli nam nasi najwięksi klienci, których celem jest ekspansja na rynkach zagranicznych – Magdalena Staszczyk (Tous), Kamil Bobka (SneakerStudio) oraz Piotr Kałwa (Puccini). To druga edycja wydarzenia, na którym byliśmy obecni.

Czym jest CxO Academy?

CxO Academy to dwudniowy program dla liderów zaprojektowany przez Google & INSEAD Business School. Akademia gromadzi kadrę C-level i B-level, liderów wykonawczych z całej EMEA.

Mieliśmy na niej szansę głęboko zapoznać się z najnowszymi trendami marketingowymi, innowacjami oraz możliwościami rozwoju. Podczas tego wydarzenia profesorowie INSEAD Business School, a także najlepsi eksperci branżowi podzielili się cennymi spostrzeżeniami, które pomogą nam oraz naszym klientom radzić sobie ze złożonym krajobrazem marketingowym.

Krystian Kucharski o CxO Academy – #growwithus w wydaniu międzynarodowym

,,Na CxO Academy mogliśmy posłuchać doświadczonych strategów z obszaru marketingu: Davida Duboisa i Andrew Shipilov z INSEAD Business School czy Shane Nolan z Google EMEA. Akademia zgromadziła ponad 200 liderów z branży e-commerce, z którymi mieliśmy okazję wymienić się doświadczeniami, a także zapoznać się z najnowszymi trendami marketingowymi, innowacjami i możliwościami na rok 2020.

Warsztaty wpisały się w strategię internacjonalizacji naszych klientów, z którymi w PromoTraffic pracujemy już na ponad 30 rynkach na całym świecie.” – komentuje wydarzenie Krystian Kucharski, wiceprezes zarządu oraz performance director. 

CxO Academy to #growwithus w wydaniu międzynarodowym

Dzięki staraniom oraz ciągłej nauce jesteśmy w stanie realizować nasze motto #growwithus. Nasi klienci osiągają swoje ambitne cele – i to jak. Jeśli jesteś ciekawy, jak wyglądają efekty działań specjalistów PromoTraffic, zajrzyj do zakładki case studies. W razie pytań zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy bądź czat. 
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.