Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Szkolimy się: FACEBOOK PERFORMANCE AGENCY DAY

2 min 462
PromoTraffic | 19.06.2019

W ostatni poniedziałek mieliśmy możliwość wzięcia udziału w zorganizowanym w Warszawie szkoleniu FACEBOOK PERFORMANCE AGENCY DAY. Wydarzenie było poświęcone kampaniom performance'owym, a w roli prelegentów wystąpiły cenione osoby z branży.

Nowości i dobre praktyki

Wydarzenia takie jak FACEBOOK PERFORMANCE AGENCY DAY umożliwiają nam zapoznanie się z trendami, nowymi narzędziami i dostępnymi opcjami, które pozwalają nam na lepsze prowadzenie działań reklamowych. Ostatnia wizyta w Przestrzeni from Facebook zaowocowała podniesieniem naszych kompetencji w zakresie badania wzrostu konwersji, wspólnych reklam (Collaborative Ads) oraz zbudowania trafnej DR-owej kreacji. Zaletą wspomnianych wspólnych reklam jest m.in. to, że marki mogą prezentować swoje produkty bezpośrednio osobom, które najprawdopodobniej są zainteresowane ich zakupem oraz w optymalizacji reklam pod kątem sprzedaży produktów w Internecie.

Co więcej, dzięki prelekcji Michała Chełchowskiego mieliśmy szansę na zweryfikowanie swojej wiedzy na temat PERFORMANCE NA FACEBOOKU poprzez zderzenie najczęściej powielanych mitów z rzeczywistością. Dowiedzieliśmy się wówczas więcej m.in. o nowym narzędziu, jakim jest Playable Ads (reklamy w formie gier DEMO). 

Co to dla nas oznacza?

Znajomość nowych narzędzi pomaga nam m.in. w lepszym mierzeniu efektów prowadzonych przez nas kampanii reklamowych, dzięki czemu możemy w prosty sposób udoskonalać swoje działania.  
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.