Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic rekrutuje! Podejmiesz wyzwanie?

5 min 843
Ula Ziemska | 16.01.2017

Rozpoczęliśmy rekrutację na stanowiska Specjalisty SEO, Specjalisty PPC, Specjalisty ds. Marketingu oraz Account Executive. Czeka na Ciebie miejsce w Agencji Premium, należącej do 2% najlepszych Partnerów Google na świecie. Sprawdź, dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu, czego oczekujemy, ale też na co możesz liczyć w zamian!

W ciągu czterech lat istnienia na rynku szybko się rozwijamy, stale zwiększamy swoje możliwości i podnosimy kompetencje. Istnieje wiele powodów, aby u nas pracować. Oto niektóre z nich:

1. Uzyskaliśmy Status Premium Partnera Google. Oznacza to, że w naszej agencji SEO/SEM pracują certyfikowani specjaliści, zarządzający wciąż wzrastającymi budżetami reklamowymi naszych klientów. Dzięki tak wyspecjalizowanej załodze, uzyskujemy ponadprzeciętne efekty biznesowe w kwestii generowania sprzedaży oraz pozyskiwania nowych odbiorców.

2. Bierzemy udział w najbardziej prestiżowych wydarzeniach branżowych. Lubimy na bieżąco aktualizować swoją wiedzę, dlatego też często uczestniczymy w takich eventach, jak Marketing Festival w Ostrawie, konferencja I love marketing, SEMcamp czy różnego rodzaju szkolenia dla Premium Partnerów Google.

Mówiąc o poszerzaniu wiedzy, warto również wspomnieć, że często organizujemy szkolenia wewnętrzne, a nasza firmowa biblioteczka bogata jest w wartościowe książki i magazyny tematycznie związane z marketingiem, public relations oraz branżami pokrewnymi.

  

3. Współpracujemy z najlepszymi markami. Realizujemy różnorodne projekty dla firm z wielu branż. Pracownicy z różnych działów mają możliwość szerokiego rozwoju zawodowego, dzięki działaniom dla takich klientów, jak: Comarch, Plantwear, Inpost, Bioderma, SurgePolonia, Topsanit. Sprawdź, jakie efekty osiągamy → bit.ly/2gHRoxz.

4. Gwarantujemy komfortowe warunki pracy. Swoją siedzibę mamy w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa, co umożliwia łatwy dojazd z pozostałych części miasta. Ponadto, zatrudniając się u nas zyskasz dostęp do profesjonalnego sprzętu oraz wszystkich niezbędnych narzędzi pracy.

 

  

5. Oferujemy bogaty pakiet benefitów. Naszym pracownikom zapewniamy m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, możliwość wykupienia karty Multisport na preferencyjnych warunkach, a także świeże dostawy owoców i warzyw!

6. Zapewniamy indywidualną ścieżkę kariery. Każdemu pracownikowi oferujemy duże możliwości rozwoju zawodowego, ustalając indywidualnie dopasowany plan zdobywania doświadczenia.

Sprawdź, komu udało się awansować w ostatnich miesiącach i kto dołączył do naszego zespołu: bit.ly/2jnpw3O.    

Zainteresowany? Dowiedz się więcej o poszczególnych stanowiskach.

1. Seo Specjalista

Liczymy, że kandydat na to stanowisko będzie otwarty na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i uczestniczenie w ambitnych a jednocześnie bardzo satysfakcjonujących projektach SEO. Oczekujemy, iż będzie on osobą mającą kreatywne, nowoczesne podejście do projektowania treści na stronach klientów, a także wykaże się dobrą znajomością narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Google Search Console, Majestic, GTM.

2. PPC Specjalista

Od osób zainteresowanych tym stanowiskiem oczekujemy przede wszystkim dobrej znajomości środowisk AdWords i Analytics oraz doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM. Dodatkowymi atutami będą dobra znajomość Google Tag Managera oraz doświadczenie w prowadzeniu Facebook Ads.

3. Specjalista ds. Marketingu

Idealny kandydat na to stanowisko powinien mieć umiejętność tworzenia oryginalnych i kreatywnych komunikatów, dopasowanych do określonych grup docelowych i realizujących różnorodne cele. Od osób zainteresowanych oczekujemy również wiedzy na temat inbound i outbound marketingu.

4. Account Executive

Czym powinna cechować się osoba na tym stanowisku? Przede wszystkim łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz elastycznością w działaniu, co pozwoli na utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, aczkolwiek mile widziane.

Gotowy na nowe, ambitne i interesujące wyzwania? To może być początek ciekawej przygody z marketingiem. Nie czekaj. Wyślij do nas swoje CV.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.