Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic rośnie w siłę. Poznaj naszych nowych specjalistów!

5 min 903
PromoTraffic | 16.10.2019

PromoTraffic wciąż się rozwija, a to oznacza zatrudnianie kolejnych specjalistów do naszych zespołów. W ostatnim czasie okres próbny zakończyła u nas fantastyczna piątka: Gabi, Paulina, Krzysiek, Szymon i Kuba. To nie koniec personalnych zmian. Nowe stanowiska zdobyli dotychczasowi mediaplanerzy: Magda oraz Sebastian. Zachęcamy do bliższego poznania ich wszystkich. Na pokładzie naszej rakiety nie ma przeciętnych jednostek...

Gabriela Róg – SEO Specialist

Gabi jest naszą specjalistką z działu SEO. Z marketingiem internetowym związana jest od 3 lat. W branży tej najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi. Okiełznanie cyferek w raportach ułatwia jej ekonomiczne wykształcenie. Gabi pochodzi z Sędziszowa Małopolskiego, który – przewrotnie – leży na Podkarpaciu. Wierzy, że dystans do siebie pomaga zmieniać świat na lepsze, a w najgorszym wypadku znacznie ułatwia życie. Zobacz, co Gabi sama mówi o sobie:

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?Dlaczego praca w marketingu?
Podczas studiów najbardziej interesowały mnie zajęcia z obszaru marketingu i dlatego postanowiłam szukać pracy w tej branży. Marketing internetowy to połączenie analitycznego myślenia i kreatywności i to podoba mi się najbardziej.

To, że nigdy się nie nudzę. Tempo pracy w agencji jest szybkie, ale mi to odpowiada. Wykonuję dużo analiz wymagających skupienia, ale mam też bardziej powtarzalne zadania, przy których mogę odpocząć. Fajnym i ciekawym przerywnikiem w pracy przy biurku są również spotkania z Klientami, podczas których lepiej poznajemy ich biznes i nawiązujemy relacje.

Otoczenie, w którym pracujemy, bardzo szybko się zmienia i dlatego ważne jest, żeby za tymi zmianami nadążać – dużo czytać, chodzić na szkolenia, wydarzenia branżowe. W PromoTraffic nauczyłam się już naprawdę sporo i mam nadzieję, że to dopiero początek.

Jakie jest Twoje najskrytsze pragnienie?
Najskrytsze zachowam dla siebie, ale bardzo chciałabym zobaczyć najwięcej, ile się da –  mam tutaj na myśli inne kraje, miasta, kultury.

Z mniej realnych, to mam nadzieję, że Google kiedyś poinformuje, czego dokładnie dotyczył ostatni algorytm.

Jakim zwierzęciem i dlaczego chciałabyś być?
Hmm… na początku chciałam powiedzieć, że lwem, bo to mój znak zodiaku, ale przypomniałam sobie, jakie pocieszne są pandy ?

Jaka jest Twoja ulubiona książka lub serial i dlaczego?
Ostatnio zaczytuję się w reportażach i ten, który zrobił na mnie największe wrażenie, to „Polska odwraca oczy” Justyny Kopińskiej. Nie jest to łatwa książka, ale pozwala nam dostrzec problemy, które na co dzień świadomie (lub nie) ignorujemy. Fajnie, że jest ktoś, kogo interesuje jeszcze prawda i kto chce to opisać.

Na odstresowanie najbardziej polecam Netflixa i moich ukochanych „Przyjaciół”. Gdzieś nawet natknęłam się na artykuł mówiący o tym, że oglądanie Friendsów jest zdrowe, więc jak po raz setny słyszę „Joey doesn’t share food”, to nie mam już wyrzutów sumienia!

Gdybym została prezydentem świata, w pierwszej kolejności...
Zadzwoniłabym do swoich bliskich! A tak naprawdę, to zastanowiłabym się, co zrobić z tym całym bałaganem.

Paulina Pytel – Social Media Specialist

Coraz więcej Klientów oddaje swoje facebookowe profile w ręce PromoTraffic. Dlatego też w naszym dziale Social Media pojawiła się Paulina. Bez zawahania rzuciła się w wir nowych obowiązków – to dzięki niej w mediach społecznościowych PromoTraffic codziennie się coś dzieje! Prywatnie Paulina jest fanką zdrowej diety oraz właścicielką uroczego labradora. Co poza tym?

Dlaczego praca w marketingu?
Bo lubię kreować nową, czasami alternatywną rzeczywistość, a ta praca daję mi taką możliwość. Poza tym lubię, jak coś się dzieje.

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Chciałabym, żeby czas był bardziej elastyczny, np. żeby jedna godzina trwała 120 minut, zamiast 60, ale w rzeczywiści zajmowała tyle samo co 60.

Jakim zwierzęciem i dlaczego chciałabyś być?
Leniwcem, bo mogłabym cały czas odpoczywać.

Jaki jest Twój ulubiony film lub książka?
Kocham filmy i książki o Harrym Potterze i mogłabym je oglądać bez końca, bo pokazują one cudowny magiczny świat.

Gdybym została prezydentem świata, w pierwszej kolejności…
wciągnęłabym poniedziałek do weekendu, bo wtedy najciężej mi się ogarnąć do pracy.

Krzysztof Winiarski – Copywriter

Swoją kreatywnością i bezbłędnym warsztatem Krzysiek zasilił dział Content Marketingu. Jego ambicje nie pozwoliły mu spocząć na laurach prawniczego wykształcenia – postanowił zgłębić także inne dziedziny, jako Copywriter tworząc treści dla Klientów z rozlicznych branż. W pracy najbardziej ceni sobie kreatywność i samodzielność. Po wyjściu z biura Krzysiek realizuje się na scenie muzycznej. Jak odpowiedział na nasze niełatwe pytania?

Dlaczego praca w marketingu?
To po prostu dziedzina, która pozwala mi wykorzystywać moje umiejętności. W niej mogę ciągle rozwijać swoją kreatywność i zmuszać swój umysł do wysiłku. Praca w marketingu uczy również empatii, bo trzeba się stawiać w pozycji bardzo różnych od siebie odbiorców treści. 

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?
Możliwość samodzielnego planowania czasu potrzebnego do wykonania zadań. 

Jakie jest Twoje najskrytsze pragnienie?
Chciałbym się dowiedzieć, czym tak naprawdę jest zjawisko określane jako UFO. To jedna z największych zagadek ludzkości, fenomen, który spędza sen z powiek wielu mieszkańcom naszej planety. Mnie również. 

Jakim zwierzęciem i dlaczego chciałbyś być?
Świetnie sprawdziłbym się jako brontozaur. Ten olbrzymi, roślinożerny zauropod robi wrażenie łagodnego, jednocześnie budząc respekt. Właściwie nikomu nie zagraża, ale w razie czego jego silny ogon może zmieść przedstawicieli mniejszych gatunków. To dobry wzór.

Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Mój ulubiony film to “Imperium Kontratakuje”. Dla tych, którzy nie widzieli: to ambitna psychoanaliza patologicznych relacji między ojcem a synem osadzona w brutalnych realiach totalitaryzmu. 

Gdybym został prezydentem świata, w pierwszej kolejności…
zlikwidowałbym tak bezsensowny urząd.

Szymon Parzych – SEO Specialist

Przygoda Szymona w świecie zdominowanym przez Pandy i Pingwiny rozpoczęła się pod koniec 2016 roku. Teraz ten młody, uzdolniony specjalista SEO odnalazł swoje miejsce w PromoTraffic. W pracy najważniejsza jest dla niego organizacja i porządek. Choć mocno skupia się na rozwoju, zdarza mu się także odpoczywać. Najczęściej oddaje się dobrej książce, filmom lub grze albo wędruje gdzieś po polskich górach. Najlepiej charakter Szymona oddaje to, co sam mówi o sobie:

Dlaczego praca w marketingu?
Przedmioty marketingowe były najciekawsze na moim kierunku studiów. Do tego zawsze lubiłem pisać (copy) i interesowałem się informatyką (co przełożyło się m.in. na HTML, CSS, SQL i odrobinę PHP). Wynikiem tej mieszanki jest SEO.

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?
Eksperymentowanie, rozwój, poznawanie nowych branż, obserwowanie rosnących wykresów (ale nie wykresu współczynnika odrzuceń).

Jakie jest Twoje najskrytsze pragnienie?
Jeśli je zdradzę, to nie będzie już najskrytszym. Innymi słowy, nie jestem w stanie dostarczyć odpowiedzi na to pytanie. A mniej skryte, to odwiedzić każdy kraj na świecie, skosztować lokalnych potraw, poznać historię, kulturę, ludzi. Odkryć najpiękniejsze zabytki. Zanurzyć się w każdym oceanie, zagłębić się w tropikalne puszcze i opuszczone lasy tundry. Zobaczyć wszystkie cuda świata, wspiąć się na najwyższe góry i umrzeć na Marsie, zajadając Marsy.

Jakim zwierzęciem i dlaczego chciałbyś być?
Żadnym.

Jaka jest Twoja ulubiona książka lub gra i dlaczego?
Książka: seria o Władcy Pierścieni. Umożliwia zanurzenia się w bogatej historii toczącej się w uniwersum wymyślonym z taką szczegółowością, że niemal przypomina rzeczywistość. Gra: The Elder Scrolls III Morrowind – to samo, co wyżej, tylko o poziom wyżej (tak, dokładnie). Do tego dochodzi interaktywność i możliwość przejęcia sterów toczącej się historii.

Gdybym został prezydentem świata, w pierwszej kolejności...
rozwiązałbym kwestię obecnego stanu rzeczy, tj. "dziel i rządź". Dążyłbym do likwidacji lub załagodzenia wszystkich czynników, które prowadzą do tworzenia wzajemnie nienawidzących się grup ludzi.

Jakub Burda – PPC Executive

Kuba jest specjalistą w dziale PPC PromoTraffic. Ten niespokojny duch lubi, kiedy wokół dużo się dzieje. Dzielnie stawia czoła kampaniom, wyśrubowanym KPI-om i ambitnym budżetom. Godziny intensywnie spędzane w pracy rekompensuje sobie wypoczynkiem w górach. Zobacz, jak poradził sobie z naszymi pytaniami:

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?
Tempo pracy – jest jej dużo, ale czas ucieka niesamowicie szybko.

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Trekking w Himalajach, a z tych mniejszych to teraz pewnie Gerlach, jako że Rysy już zdobyte.

Jakim zwierzęciem i dlaczego chciałbyś być?
Rysiem, ponieważ ma mało styczności z człowiekiem i całe życie spędza w górach.

Jaki jest Twój ulubiony sportowiec i dlaczego?
Oj, to pałam pełną miłością do Derricka Rose’a, jako że najważniejszą pasją w moim życiu jest koszykówka, a jest to pierwszy zawodnik NBA, przy którym przeszły mnie ciary. Dodatkowo ma niesamowitą historię za sobą: od najlepszej formy, przez kontuzje, które odebrały mu prawie wszystko, aż do powstania z kolan w ostatnim sezonie.

Gdybym został prezydentem świata, w pierwszej kolejności…
Napiłbym się whisky…
Świat jest zbyt szalonym miejscem, by jedną decyzją móc coś zmienić.

Magdalena Rozwadowska i Sebastian Budacz – PPC Executives

To transfer na miarę przejścia Cristiano Ronaldo z Realu Madryt do Juventusu Turyn. Magda i Sebastian przenieśli się z działu Planowania Mediów do PPC. Wesprą zespół w prowadzeniu i optymalizacji płatnych kampanii w Google i na Facebooku.

Magda na co dzień zajmuje się analizą danych, planowaniem i optymalizacją kampanii oraz strategii marketingowych, co pozwala jej na docieranie z przekazem reklamowym do właściwej grupy odbiorców. Wieczorami zaczytuje się w książkach science-fiction oraz kryminałach, a wolne dni wykorzystuje na podróże (mimo zamiłowania do fantastyki naukowej na razie nie wyruszyła jeszcze w lot międzygwiezdny). Regularnie uczęszcza na zajęcia fitness oraz stara się prowadzić zdrowy tryb życia, co każe przypuszczać, że w sytuacji zagrożenia wyjętej jakby prosto z kart kryminału, dałaby sobie radę, salwując się ucieczką.

Sebastian interesuje się przede wszystkim sportem – szczególnie piłką kopaną. Kibicuje Realowi Madryt oraz Liverpoolowi, na krajowym podwórku Wiśle Kraków. Mimo tego, że miłość do ekstraklasy była wystawiana na wiele prób, to trwa umocniona kolejnymi kryzysami. Gdy w telewizji nie ma akurat żadnego meczu, Sebastian lubuje się w mocnych, punk rockowych brzmieniach i geopolitycznych rozważaniach na temat przyszłości.

Wszystkim specjalistom PromoTraffic życzymy powodzenia w pracy i spełniania marzeń – zarówno zawodowych, jak i tych prywatnych! ?

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.