Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Rośniemy w siłę! Wzmacniamy działy Content Marketing i Client Service

2 min 1482
Ula Ziemska | 10.11.2017

Grono naszych specjalistów poszerzyło się w dwóch obszarach.

Martyna Góra jako Content Marketing Specialist

Martyna jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Podczas studiów z zapałem rozwijała swoją kreatywność, lekkie pióro i zamiłowanie do pięknych treści, pracując jako korektor, redaktor i copywriter.

Swoje doświadczenie w marketingu zdobywała w dwóch krakowskich agencjach, w których zajmowała się tworzeniem zoptymalizowanych treści na strony www i blogi, prowadzeniem profili firmowych w mediach społecznościowych, przygotowaniem strategii komunikacji oraz kampanii reklamowych.

W PromoTraffic w końcu ma nadzieję porządnie rozwinąć skrzydła. W naszej agencji jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych dla klientów. Zajmuje się kompleksową obsługą kanałów social media, tworzy ebooki, opracowuje grafiki dla social mediów, redaguje, tworzy i dystrybuuje treści.

W wolnym czasie przesiaduje w kinie i chodzi na koncerty. Najbardziej na świecie wierzy w to, że content is a king i że Ryan Gosling w końcu przeprowadzi się dla niej do Krakowa.

Martyna Żądło jako Media Planner

Martyna jeszcze w czasie studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym łączyła zdobywane wykształcenie z dziedziny marketingu z praktyczną wiedzą zawodową. Swoją karierę w marketingu rozpoczęła w firmie telekomunikacyjnej S-NET specjalizującej się w branży B2B. Jako specjalistka ds. marketingu i PR była odpowiedzialna za projekty z zakresu online, jak i nadzór nad komunikacją bezpośrednią z klientem oraz widoczność marki na rynku.

W PromoTraffic jest odpowiedzialna za tworzenie i wycenę ofert dla klientów. Opracowując zapytania kierowane do agencji tworzy jak najbardziej skuteczny plan służący realizacji postawionych celów. Współpracując z zespołem doświadczonych specjalistów, na podstawie doświadczeń i badań, tworzy oferty dostosowane do realiów rynkowych.

W swojej pracy najbardziej ceni poszerzanie wiedzy i zróżnicowanie. Codziennie, pracując dla klientów z praktycznie każdej branży, zdobywa informacje na temat produktów i usług, na temat których informacje są ciężko dostępne lub kierowane do wąskiej grupy odbiorców.

W wolnym czasie Martyna interesuje się nowinkami technicznymi i motoryzacyjnymi. Dla kontrastu swój czas poświęca również malarstwu i fotografii w bardziej klasycznym wymiarze.

Jesteśmy dumni z naszych specjalistów. Chcesz z nami pracować? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy!

 

 

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.